Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vel, det er ikke lenge til S klasse's familie blir større. Og større S klasse blir også!

Nå har det vært mye snakk om S klasse og Maybach, og vi har sett nesten hvordan den vil se ut med alle de spionbildene der ut, men her er et par smaks bit som ble delt ut av Mercedes, og med tanke på at det er bare noen dager til premieren i Los Angeles, får meg til å glede meg virkelig til å se en god konkurrent til Rolls-Royce Ghost og Bentley Flying Spur... Det virker som om Mercedes letter etter flere konkurrenter  :D  :D

Det er nok ei lita stund til bilen faller på asfalten og prisene dukker opp på papir, men tror det blir ikke mange av denne på norske veier :(

En V12 mega motor med hele 530 luksuriøse hester og elle ville 830 Nm blir skrudd i denne kjønheten, men bare vent så blir denne også piffa opp litt til 8)

Lar bildene snakke litt for seg til det kommer mer info og bilder :P

imagejpg2.jpg

imagejpg1.jpg

imagejpg1-1.jpg

Posted

For de som synes 600 er mye, så har Mercedes-Benz planlagt S400 og S500 4 MATIC flaggskipet Maybach!!

Skal ikke se vekk ifra at GL ( som blir GLS) får samme behandling  :P

Posted

Da venter vi bare på 220 CDI  :D

Er jo flere på forumet som synes det er greit med valgmuligheter  8)

Det hadde ikke vært galt og sett en 220 bak på en sånn bil  8)

Posted

Snasent interiør på den der! Litt av noen avslappningstoler i det baksetet  :D

Ja veldig lekkert interiør! Hadde jeg enn slik bil, så ville gjerne satt oftere bak :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...