Maxmekker84 Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Noen som vet om det går an å overhale(bytte foringer i snekka) på min w202 2000 modell? Er mye slakke og ikke mer å hente på justering Quote
Tor Anton Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 klarer du ikke å hente deg inn med å stramme(du har sikkert husket at du skal skru skruen OPPOVER), så ville jeg ha byttet den med en annen. Quote
Maxmekker84 Posted November 11, 2014 Author Posted November 11, 2014 Har ikke prøvd å stramme selv. Var på mb verksted i sverige for 2 år siden og fikk beskjed om at det ikke var mer å stramme. Det blir vel bytting hvis den ikke kan overhales!? Bør man ta 4 hjulskontroll etter bytte av snekka eller stramming ? Quote
Kenneth Sivertsen Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Har ikke prøvd å stramme selv. Var på mb verksted i sverige for 2 år siden og fikk beskjed om at det ikke var mer å stramme. Det blir vel bytting hvis den ikke kan overhales!? Bør man ta 4 hjulskontroll etter bytte av snekka eller stramming ? Har snekke fra en 99 C 220 Cdi liggende om du er int i det. Quote
Tor Anton Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 hadde prøvd jeg, tenk om de har skrudd feil vei, blir ikke overrasket over noe nå til dags. Trenger ikke å ha 4hjulskontrol ved bytte eller stramming, eneste er at rattet kan stå feil. Quote
Maxmekker84 Posted November 12, 2014 Author Posted November 12, 2014 Takk for mange flotte svar:) Hvor mye skal du ha for den styresnekka? hvor langt er bilen gått? forhåpentligvis ingen slakke i den:) Quote
Kenneth Sivertsen Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Takk for mange flotte svar:) Hvor mye skal du ha for den styresnekka? hvor langt er bilen gått? forhåpentligvis ingen slakke i den:) Rakk ikke å ta ut den før den ble kasta desverre. Quote
Recommended Posts