T.Vårlid Posted November 10, 2014 Posted November 10, 2014 Fredag 19.desember innviteres det herved til Julaølsmaging i Jekteveien 6 på Høle, du må ta med din egen stol(og øl), for lokalene er tomme. Dørene åpnes kl 19:00, god stemning ordnes "on sight" Quote
Arnfinn Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Husk at musikkanlegget skal svakt og skurrete. LOFI. Meg og min stol komme. Quote
T.Vårlid Posted November 11, 2014 Author Posted November 11, 2014 Husk at musikkanlegget skal svakt og skurrete. LOFI. Meg og min stol komme. Den e grei! ska ordna ein dårlige høgskrigar du kan kobla spotifyen din te! Quote
bska Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Fine Torstein ! - dette blir knall dette e ein gyllen anledning te å bytta ud pauserom bordet i Noredalen dersom någen har et mindre bor te pauserommet får me bord te å setta ølå på i Jekkeveien oppi Høle Quote
T.Vårlid Posted November 20, 2014 Author Posted November 20, 2014 For ordens skyld nevnes at Jekteveien 6 er mitt nyinnkjøpte hus og at overtagelsen finner sted tidligere på dagen den 19. dette blir da en kombinert innflyttningsfest/Julaølsmaging! Derfor bør det taes med egen stol. Det er godt med plass så den som ønsker kan ta med overnattingsredskap! Alle er velkomne Quote
T.Vårlid Posted December 8, 2014 Author Posted December 8, 2014 Bler d noge gang hr elle? i huse fins d komfyr, så viss folk bler soltne udøve eftan så går d an å hiva inni sånt så isje trenge teberedning. Kaffitraktar e dår åg! Quote
bska Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Fine den Torstein, ja ja - heile kvelden med påfølgende timer e reservert då har me alt som trengs så sant alle tar me kassen som høre te niste-pakken resten får holla seg på parketten me flasketuten peker på Quote
Recommended Posts