Jump to content

Lansering av GL hos BOS Jessheim

FrodeS

Recommended Posts

Klubben er invitert til lansering av GL hos BOS Jessheim onsdag den 11.10.2006 klokka 19.00. Det er kun inviterte som har adgang denne kvelden.

Jeg trenger beskjed om hvem som kan tenke seg å komme, så vi kan få gitt en tilbakemelding om det til BOS Jessheim.

Disse folka har kjørt en del spektakulære presentasjoner tidligere, så dette bør være verdt å få med seg.

Bare svar i tråden her, eller send meg en mail på effekter@mbentusiastklubb.com om du kan tenke deg å bli med.

Får ikke blitt med,,,, skal skifte bremser på onsdag... Måtte bytte dag fra tirsdag.....

Hvor lang tid kan nå det ta, da? Av med hjul, av med calipper, av med skive, inn med ny skive, inn med calipper, på med hjul X 4 .. Du rekker vel opp til litt uttpå kvelden, vel??

Kom akkurat hjem nå.

Prøvekjørte:

C 180 Kompressor (med manuell)

E 220 CDI

R 320 CDI

GL 320 CDI

GLen må være den råeste bilen jeg har kjørt. I granskauen som den bilen gikk, og den var like lett å håndtere som en personbil. For morro skyld kjørte vi bort på vekta med den- Med meg, Igor og FrodeS i bilen veide den 2,86 tonn!!

Kom akkurat hjem nå.

Prøvekjørte:

C 180 Kompressor (med manuell)

E 220 CDI

R 320 CDI

GL 320 CDI

GLen må være den råeste bilen jeg har kjørt. I granskauen som den bilen gikk, og den var like lett å håndtere som en personbil. For morro skyld kjørte vi bort på vekta med den- Med meg, Igor og FrodeS i bilen veide den 2,86 tonn!!

Jeg var også innom en B170.

Mye bra biler, men det blir jo bare bedre og bedre oppover i klassene.

E-klasse syns jeg er ganske rå, men det var bare inntil jeg prøvde R, og R ble ganske døll etter å ha kjørt GL. Du milde for en bil !!!! Noen som har en mill å låne bort med nedbetaling i 2060 ?

Bilder HER

Alle som ikke var med i dag kan virkelig angre!!

enig GL'n var konge... så for meg var det opp og ned tur... først E220T som jo var noe bedre enn C180'n jeg fiser rundt i til daglig... så over på C200 Kompressor hvor den ble dratt litt vel langt på gira.... glemte jo att automatkassa sto igjen i de andre bilene.... så over på hmmmmmmm namme namme... GL 320... den var KONGE å kjøre, bare så synd noe av kjøregleden gikk bort til å fikle med seteinstillingene....  så var det egentlig litt nedtur å kjøre R320 etterpå... fikk litt kassebil følelse....

Men totalt... hele opplegget hos BOS jessheim var konge...

Angrer ikke på att jeg kjørte den lange turen ditt og var der i 2 timer før jeg satte meg i bilen for å kjøre de 3 km'erne hjem igjen....

Så til dere som ikke gadd.... dere kan angre...