FrodeS Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Klubben er invitert til lansering av GL hos BOS Jessheim onsdag den 11.10.2006 klokka 19.00. Det er kun inviterte som har adgang denne kvelden. Jeg trenger beskjed om hvem som kan tenke seg å komme, så vi kan få gitt en tilbakemelding om det til BOS Jessheim. Disse folka har kjørt en del spektakulære presentasjoner tidligere, så dette bør være verdt å få med seg. Bare svar i tråden her, eller send meg en mail på effekter@mbentusiastklubb.com om du kan tenke deg å bli med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Eyh, fett!! Jeg kommer direkte fra København (via Gardermoen) og til BOS! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Jeg har lyst til å komme. Kan man ta med seg en bror som er klar for å frelses? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 22, 2006 Author Share Posted September 22, 2006 Jeg har lyst til å komme. Kan man ta med seg en bror som er klar for å frelses? Klart det. Bare han skriver under et verveskjema før vi går inn, så er han jo medlem han også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Jeg er med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 halla Jeg er også med denne dagen. Mvh. Johnny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARS Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Jeg kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Kjøhl Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Dette må jeg bare være med på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Jeg er med.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Står en svart GL320CDI utstilt hos Erik Arnesen på Helsfyr. Fy dæven å svær han er Her snakker vi Kongebil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Står også en sølv hos Juul Gulbrandsen på Ensjø. Sinnsykt kuul bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IAD Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 Jeg kommer også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 Jeg kommer også... 5 min kjøretur klarer jeg vel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Får ikke blitt med,,,, skal skifte bremser på onsdag... Måtte bytte dag fra tirsdag..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 9, 2006 Author Share Posted October 9, 2006 Får ikke blitt med,,,, skal skifte bremser på onsdag... Måtte bytte dag fra tirsdag..... Hvor lang tid kan nå det ta, da? Av med hjul, av med calipper, av med skive, inn med ny skive, inn med calipper, på med hjul X 4 .. Du rekker vel opp til litt uttpå kvelden, vel?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Skal være hos kompis 18.00 på Flateby.... Får se hvor lang tid det tar.... Har faktisk kødda mye for jeg fikk av skiver foran engang.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 10, 2006 Share Posted October 10, 2006 Stikker på Trio og kjøper nye skiver etter jobb idag.... he he... var litt billig.... 430,- stk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Kom akkurat hjem nå. Prøvekjørte: C 180 Kompressor (med manuell) E 220 CDI R 320 CDI GL 320 CDI GLen må være den råeste bilen jeg har kjørt. I granskauen som den bilen gikk, og den var like lett å håndtere som en personbil. For morro skyld kjørte vi bort på vekta med den- Med meg, Igor og FrodeS i bilen veide den 2,86 tonn!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 11, 2006 Author Share Posted October 11, 2006 Kom akkurat hjem nå. Prøvekjørte: C 180 Kompressor (med manuell) E 220 CDI R 320 CDI GL 320 CDI GLen må være den råeste bilen jeg har kjørt. I granskauen som den bilen gikk, og den var like lett å håndtere som en personbil. For morro skyld kjørte vi bort på vekta med den- Med meg, Igor og FrodeS i bilen veide den 2,86 tonn!! Jeg var også innom en B170. Mye bra biler, men det blir jo bare bedre og bedre oppover i klassene. E-klasse syns jeg er ganske rå, men det var bare inntil jeg prøvde R, og R ble ganske døll etter å ha kjørt GL. Du milde for en bil !!!! Noen som har en mill å låne bort med nedbetaling i 2060 ? Bilder HER Alle som ikke var med i dag kan virkelig angre!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Angrer gjør jeg ikke, men ville heller vært med dere enn å finne ut at bremsene ikke passet for å si det sånn....... Dere hadde jo en fin kveld skjønner jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 halla Jeg er også med denne dagen. Mvh. Johnny Hei Måtte desverre i begravelse i trøndelag istedet. Misunner dere skikkelig når jeg hører hvordan dere has hatt det. Max. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 enig GL'n var konge... så for meg var det opp og ned tur... først E220T som jo var noe bedre enn C180'n jeg fiser rundt i til daglig... så over på C200 Kompressor hvor den ble dratt litt vel langt på gira.... glemte jo att automatkassa sto igjen i de andre bilene.... så over på hmmmmmmm namme namme... GL 320... den var KONGE å kjøre, bare så synd noe av kjøregleden gikk bort til å fikle med seteinstillingene.... så var det egentlig litt nedtur å kjøre R320 etterpå... fikk litt kassebil følelse.... Men totalt... hele opplegget hos BOS jessheim var konge... Angrer ikke på att jeg kjørte den lange turen ditt og var der i 2 timer før jeg satte meg i bilen for å kjøre de 3 km'erne hjem igjen.... Så til dere som ikke gadd.... dere kan angre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts