DiscoSatan Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 Dette er kanskje et veldig dumt spørsmål, men hvordan slår man av radio eller CD (uten ved å skru av hele enheten ved å trykke på knappen i volumkontrollen)? Altså, hvis jeg kun vil høre på Navigasjon eller vil være tilgjengelig på biltelefonen, men UTEN å samtidig høre på radio eller CD. Hvordan gjør man dette? Jeg har en E220 CDI 2007-modell (W211). Quote
v.sorheim Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Skru ned lyden på radioen? Det gjør ivertfall jeg.. Quote
Sven Håkon Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 MUTE-knappen demper radio/CD uten å dempe navigasjonen (med mindre man trykker inn knappen idet den snakker). Quote
FrodeS Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 En liten oppfølger. Er det mulig å skru av SKJERMEN, men at radioen/navi fortsatt er aktiv? Ved kjøring i mørket syns jeg skjermen lyser for mye. 2004 e-klasse Quote
Phantom Posted November 10, 2014 Posted November 10, 2014 En liten oppfølger. Er det mulig å skru av SKJERMEN, men at radioen/navi fortsatt er aktiv? Ved kjøring i mørket syns jeg skjermen lyser for mye. 2004 e-klasse Command går selv i night modus når er mørk ute . Quote
Sven Håkon Posted November 10, 2014 Posted November 10, 2014 En liten oppfølger. Er det mulig å skru av SKJERMEN, men at radioen/navi fortsatt er aktiv? Ved kjøring i mørket syns jeg skjermen lyser for mye. 2004 e-klasse Command går selv i night modus når er mørk ute . Det er forskjell på det og å skru av skjermen. @Frode; Tror ikke skjermen kan skrus av, men du kan i hvertfall dempe lysstyrken - synes selv det er vanskelig å finne en innstilling som funker i både lys og mørke. Quote
Will Posted November 10, 2014 Posted November 10, 2014 Er det mulig å skru av SKJERMEN, men at radioen/navi fortsatt er aktiv? Ved kjøring i mørket syns jeg skjermen lyser for mye. 2004 e-klasse Vet det går an med COMAND i w212. Mener også det gikk i W211'en jeg hadde for noen år siden. Gå inn i SYS(edit:SERV heter det vel på 211), så finner du muligheten der om det går an... Quote
FrodeS Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Command går selv i night modus når er mørk ute . Ånei? Fortsatt er det ganske mye lys. Mer enn jeg liker å ha inne i bilen når jeg kjører i skikkelig mørten. Vet det går an med COMAND i w212. Mener også det gikk i W211'en jeg hadde for noen år siden. Gå inn i SYS(edit:SERV heter det vel på 211), så finner du muligheten der om det går an... Jeg skal sjekke, men har rotet rundt der før uten å finne noe. Som Sven Håkon sier, så kan den justeres en del ned, men fortsatt er det lys der, noe som egentlig er helt unødvendig. Bakgrunnsbelysningen i kombiinstrumentet kunne det også med fordel vært mulig å justere lenger ned. I 124'n min blir det jo skikkelig natta når det justeres helt ned. Quote
Phantom Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Sorry, sorry! Trodde det var kanskje slådd av Men jeg har ett liten spørsmål... Er totalt mørk i æskebeger, finnes noe pærer der? Quote
roda Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Hi! Velg SERV - display - velg Auto og da skifter skjermen automatisk fra lys skjerm i dagslys til mørk skjerm i mørke! Quote
FrodeS Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Hi! Velg SERV - display - velg Auto og da skifter skjermen automatisk fra lys skjerm i dagslys til mørk skjerm i mørke! Men ikke mørk nok. Quote
Christoffer Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Klipp til et ark og heng over med tape. Arket kan du jo dekorere med feks MB logo... Quote
Wicky Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Går an å slå av skjermen i CLKen med egen knapp, men ikke i 211.... Da må man enten slå av alt, eller leve med at det er sexy-lys i coupeen Quote
Recommended Posts