Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dette er kanskje et veldig dumt spørsmål, men hvordan slår man av radio eller CD (uten ved å skru av hele enheten ved å trykke på knappen i volumkontrollen)?

Altså, hvis jeg kun vil høre på Navigasjon eller vil være tilgjengelig på biltelefonen, men UTEN å samtidig høre på radio eller CD. Hvordan gjør man dette? Jeg har en E220 CDI 2007-modell (W211).

Posted

En liten oppfølger. Er det mulig å skru av SKJERMEN, men at radioen/navi fortsatt er aktiv? Ved kjøring i mørket syns jeg skjermen lyser for mye. 2004 e-klasse

Posted

En liten oppfølger. Er det mulig å skru av SKJERMEN, men at radioen/navi fortsatt er aktiv? Ved kjøring i mørket syns jeg skjermen lyser for mye. 2004 e-klasse

Command går selv i night modus når er mørk ute .

Posted

Det er forskjell på det og å skru av skjermen.

@Frode; Tror ikke skjermen kan skrus av, men du kan i hvertfall dempe lysstyrken - synes selv det er vanskelig å finne en innstilling som funker i både lys og mørke.

Posted
Er det mulig å skru av SKJERMEN, men at radioen/navi fortsatt er aktiv? Ved kjøring i mørket syns jeg skjermen lyser for mye. 2004 e-klasse

Vet det går an med COMAND i w212. Mener også det gikk i W211'en jeg hadde for noen år siden. Gå inn i SYS(edit:SERV heter det vel på 211), så finner du muligheten der om det går an...

Posted

Ånei?

Fortsatt er det ganske mye lys. Mer enn jeg liker å ha inne i bilen når jeg kjører i skikkelig mørten.

Vet det går an med COMAND i w212. Mener også det gikk i W211'en jeg hadde for noen år siden. Gå inn i SYS(edit:SERV heter det vel på 211), så finner du muligheten der om det går an...

Jeg skal sjekke, men har rotet rundt der før uten å finne noe. Som Sven Håkon sier, så kan den justeres en del ned, men fortsatt er det lys der, noe som egentlig er helt unødvendig. Bakgrunnsbelysningen i kombiinstrumentet kunne det også med fordel vært mulig å justere lenger ned. I 124'n min blir det jo skikkelig natta når det justeres helt ned.

Posted

Går an å slå av skjermen i CLKen med egen knapp, men ikke i 211.... Da må man enten slå av alt, eller leve med at det er sexy-lys i coupeen :P