bige Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 Hei går gravid med en w212e . Og lurer på merkene bak der kan du velge på eller uten . Noen som kan hjelpe til og få de levert med men ikke på bilen .? Quote
modzona Posted November 8, 2014 Posted November 8, 2014 Du får nok neppe med disse hvis du bestiller bilen uten merkene. Men disse kan bestilles i ettertid hos alle som selger originale mb deler. Quote
CHARLIE Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Du får nok neppe med disse hvis du bestiller bilen uten merkene. Men disse kan bestilles i ettertid hos alle som selger originale mb deler. Blir fort en 5-600,- pr. merke når man kjøper dem på delelageret... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Spør selgeren om dette da vel, han kan sikkert fikse dette for deg Quote
bige Posted November 9, 2014 Author Posted November 9, 2014 Spør selgeren om dette da vel, han kan sikkert fikse dette for deg fikk valget på eller ikke . Hadde ALDRI hørt om noen som ønsket dem løse Quote
Toalmar Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 fikk valget på eller ikke . Hadde ALDRI hørt om noen som ønsket dem løse Hvorfor ønsker du dem løse? Er jo som noen sier lenger oppe i tråden, kan kjøpes som reservedel, da kan du jo få hvilken kombinasjon du selv ønsker....... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Spør selgeren om dette da vel, han kan sikkert fikse dette for deg fikk valget på eller ikke . Hadde ALDRI hørt om noen som ønsket dem løse En gang må jo være den første. Bestill dem på da vel, å be ØHN ta dem av og polere etterpå Quote
Tor Anton Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 En gang må jo være den første. Bestill dem på da vel, å be ØHN ta dem av og polere etterpå Å så kjøpe nye for at limet blir ødelagt da en tar de av?? Kjøp de hos autoroyal eller ebay så koster de ikke rart. anyway så burde forhandleren bare sagt:"dette fikser vi" å så bare lagt ett sett med merker i bilen din til du skal hente den. det blir ca 0.00004% av kjøpssummen elns så det burde de sponse. Quote
bige Posted November 9, 2014 Author Posted November 9, 2014 fikk valget på eller ikke . Hadde ALDRI hørt om noen som ønsket dem løse Hvorfor ønsker du dem løse? Er jo som noen sier lenger oppe i tråden, kan kjøpes som reservedel, da kan du jo få hvilken kombinasjon du selv ønsker....... Var mer prinsippet - noe jeg hadde betalt for og ønsket . Om du ikke tar de på bilen blir det ikke noe avslag . Og det har seg slik att jeg har minne fra de fleste (28) jeg har eid hittil ........ Quote
Tor Anton Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 bestiller du andre felger på bilen så får du vel heller ikke med std. hjulene heller? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 En gang må jo være den første. Bestill dem på da vel, å be ØHN ta dem av og polere etterpå Å så kjøpe nye for at limet blir ødelagt da en tar de av?? Kjøp de hos autoroyal eller ebay så koster de ikke rart. anyway så burde forhandleren bare sagt:"dette fikser vi" å så bare lagt ett sett med merker i bilen din til du skal hente den. det blir ca 0.00004% av kjøpssummen elns så det burde de sponse. Det er da en smal sak å få på klister igjen. Det er jo dobbeltside tape og en skalpell på en søndags formiddag det, så er det i orden. Men er svært enig det siste du skriver. En selger kunne gjort det veldig enkelt å bare lagt nye merker inni bilen. Quote
Toalmar Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Spør selgeren om dette da vel, han kan sikkert fikse dette for deg fikk valget på eller ikke . Hadde ALDRI hørt om noen som ønsket dem løse En gang må jo være den første. Bestill dem på da vel, å be ØHN ta dem av og polere etterpå En gang må jo være den første. Bestill dem på da vel, å be ØHN ta dem av og polere etterpå Det er riktig, man kan velge med eller uten merker bak på bilen, prisen er den samme. Det vil i prinsippet si at man får mer får pengene ved å velge med merker. Nei gjør som Syver sier..... Bestill med merker (Da får du mest for pengene) Ta dem av etterpå (Da har du i tillegg fått ett minne) Quote
Asbjørn Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Høres ut som en utrolig dårlig selger. Hvor kjøpte du din MB? Quote
bige Posted November 9, 2014 Author Posted November 9, 2014 Høres ut som en utrolig dårlig selger. Hvor kjøpte du din MB? Siden jeg må forholde meg til vedkommende i 5 år fremover - vill jeg IKKE slenge dritt . Men det finnes andre forhandlere som jeg kan besøke neste gang ........ Quote
Recommended Posts