Jump to content

Mercedes-Benz E200 | 2004, 218 999 km, kr 89 977,-

Recommended Posts

Guest alexanderst
Posted

Flott bil, men det er ikke diesel-partikkelfilter på en kompressor.

Guest alexanderst
Posted

Får håpe den blir solgt raskt. Legges på finn i morgen. Eller aktivere annonsen.

Eneste av sitt slag med AMG stylig på finn for tiden ser det ut som.

Er det en bil du har kjøpt for å selge? Så ut som den var i veldig god stand, prisen var også overkommelig :)

Guest alexanderst
Posted

Ja det er det.

Noe du har lyst på? Så i en annen tråd at du ville ha en 211

Ikke interessert, men regner med denne går fort. Har solgt et par 04 modeller og de går rimelig fort om du priser de riktig, slik som du har gjort. :) Jeg ønsker meg en facelift med diesel.

• 3 weeks later...
Posted

Kjipt. En ryddig slik bil bør jo være lett å selge...

Ha is i magen så går den snart. Men mange er forsiktige med å kjøpe bil nå rett før jul!

(Var på jakt etter en slik med skade en stund, da jeg hadde planer om å bygge om til en w211 e63. Hadde en bakskadet e63 stående i USA, men nå er den videre solgt. Begynner å bli billige skada w212 e63 rundt om nå. Så jeg får se meg litt mer om først).

Posted

Fin bil med riktig pris...dessverre er det umulig å selge bil for tiden..alle vil ha EL bil eller bil med garanti fra forhandler... Men regner med du får ett bud på 70k fra en eller annen... så da er det bare å selge den :P

Posted

85000 er laveste pris. Kan ikke tape penger på den. Fått tilbud om å bytte mot en kia, hvis den ikke er solgt innen annonsen går ut så blir jeg nok den heldige eier av en kia :lol: :lol:

Guest alexanderst
Posted

W211 vs en Kia for 85 000?? Lett W211.  :laughing6:

Posted

Bytter du med Kia,går komforen rett i dass.Vi kjørte en merce E240 til Italia...Noen dager etter vi kom ned skulle vi ta entur oppe i alpene..da satt vi på med min søster som har Kia....en halv dag i de settene var helt jævelig.Den var ny(2 år siden).Merca er en 1998 mod.10 ganger bedre å sitte i.Men ingen feil enda på Kiaen da. :D

Posted

Hei, har du bud på bil? Kan jeg ta en titt? Jeg bor i Krsand.  Noe annet som er verd og nevne før jeg ser på den? Rust el?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...