knbhos Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Hei,min MB 300 TE støyer noe under kjøring.Slags romling.Er vel ikke stor forskjell uansett hvilken hastighet man har.Hjullager er OK. Er disse bilene følsome på valg av dekk ? Quote
Marevan Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 opphengslager til mellomaksel kan lage mye støy. Men jeg har hatt dekk som har vært sjenerende støyete også. Quote
Beckern Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Hei,min MB 300 TE støyer noe under kjøring.Slags romling.Er vel ikke stor forskjell uansett hvilken hastighet man har.Hjullager er OK. Er disse bilene følsome på valg av dekk ? Dersom du har byttet til vinterdekk er det vel tvilsomt at det er dekkene. Quote
Kay L Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Vist støyen var der både før og etter dekkbytte til vinterdekk så er det ikke dekkene. Men jeg har nettopp plukket av et sett sommerdekk som laget "hjullagerstøy" på min S210 og pappa sin S204. Så ja det er mulig. Quote
KR Posted November 6, 2014 Posted November 6, 2014 Byttet også nylig ut 1 vinterdekk som lagde så mye støy at det hørtes ut som alt skulle løsne. Var ingen synlige skader på dekket. Du klarer som regel å høre hvilket hjul det kommer fra. Quote
Recommended Posts