nyskje Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Hei! Er ny på forumet, og rimeleg ny på MB. Søker råd der ekspertisen fins Har kjøpt 4 alufelgar som eg skulle ha til vinterhjul. Nye dekk er på, men ved omlegging oppdagar eg at bolthola i felgen ikkje er lik dei andre felgane eg har. Dvs: Bolten ser ut til å ha rett lengde og storleik, men pipa (og alt av verktøy som er prøvd) går ikkje inn i holet på felgen. Ser i bruksanvisninga (ja, instruksjonsboka) at det er fleire typar boltar til ulike felgar. Nokon som kjenner til desse felgane som viser på bildet (viss eg har fått til å legge ved bildet då)? Skal etter sigande ha stått på tilsvarande bil. Hadde sett stor pris på tips til kva ein kan gjere her? Nytt verktøy eller nye boltar - og i så fall kvar får ein tak i rett boltar?
tommern57 Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Hadde noen felger engang med særdeles slanke hull. Der brukte man en spesialbolt. Den var som umbrako med innvendig tolvkant. Boltene ble kjøpt med et spesialbit for skruing. Kjøpte de boltene på Dekkpartner
Thomas Madsen Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Litt på siden, men var da ufattelig mye lodd på den felgen
nyskje Posted November 5, 2014 Author Posted November 5, 2014 Takk for svar Løysinga vart boltar med torx-hol (eller korleis ein seier det). Såg det var mykje lodd ja. Dei bør vere avbalanserte
tommern57 Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Det ser ofte værre ut enn det er. Vi har ofte et bilde i hue på hva som er mye og lite, men man skal også huske at det ser mer ut i dag enn det gjorde før. Bildet blei litt annerledes når blyvekter ble erstattet av zink.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now