Olaf Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Bakre støtfanger til W123 sedan i meget god stand ønskes byttet i bakre støtfanger til W123 stasjonsvogn, eller selges kr. 800,-. Leveres uten endestykkene av gummi. Befinner seg i Oslo. Mob. 980 37 446. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Olaf Posted November 5, 2014 Author Posted November 5, 2014 Ja jeg så den, men ville nok helst hatt et bilde av innsiden også, det kan jo ofte være et sørgelig syn; blank utapå - brun inni! Fangeren min ble tatt av en bil i 1985, og har ligget tørt lagret siden det. Primært vil jeg bytte, hvis det er noen som har samlet på seg ting til stasjonsvogn som de ikke har bruk for. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 5, 2014 Posted November 5, 2014 Selv om jeg liker det originale, så får den jaggu meg rene og fine linjer med sedanfanger Quote
Olaf Posted November 6, 2014 Author Posted November 6, 2014 Helt enig, men jeg har bilen som bruksbil, og jeg skal tilogmed bytte ut tåkebaklyset med et ekstra ryggelys, og da ser det penere ut med originalfangeren. På en 'søndagsbil' ville jeg kanskje vurdert en renere løsning som på bildet. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts