Thor-Egil Andersen Posted September 21, 2006 Posted September 21, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131228
Olav Posted September 21, 2006 Posted September 21, 2006 Leit dette. Top Gear blir nok ikke det samme hvis Hammond blir borte. Men det er en del av gamet at ting kan gå galt i slike hastigheter. Det finnes jo folk som kjører ihjel seg i vanlige biler i 80 km/t også.
Geggi Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 Var en sinnsyk fart da!!! Selv fikk jeg for første gang føle liknende fart på kroppen igår på vei fra Shanghai til flyplassen med toget. Tror det var noe "magnetisme-tog-greier" hvor vi "svevde" over sporet. Råeste jeg har opplevd av fartsfølelse på landjorda. Det var digitalt speedometer inne i vognene og jeg registrerte at farten hvertfall var oppe i 431 km/t!!!! Ca. 30 km ble unnagjort på ca. 7 minutter. Perverst å se bilene på motorveien nedenfor bli så til de grader parkert av toget
Alexander Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Vi skulle ha hatt slike høyhastighetsbaner i norge også. Hadde vært ålreit å brukt 10 minutter til jobben!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now