Guest per johansen Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 noen som vet hvordan man skifter lyspære i askebegere,må man demontere mye. Ja,jeg røyker i bilen !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 noen som vet hvordan man skifter lyspære i askebegere,må man demontere mye. Ja,jeg røyker i bilen !!!!! Mener pæra sitter på baksiden av sigarett-tenneren.Må av med treplata rundt gearspaken.Vipp opp teppet i konsollen mellom setene.Er en stjerneskrue mot treværket.Skru ut denne.Ta av pynteringen rundt gearspaken.Kan vippes av med neglen.Ta tak i treplata bakerst og vipp opp.Må ta i litt.Må vippes ganske mye opp da to stusser er tredd inn under askebegeret.Nå vil du se to skruer nederst på askebegeret.Ta ut disse.Skal nå gå ann å vippe ut askebegeret.Monteres i motsatt rekkefølge. Er en stund siden jeg gjorde dette på 124,men tror det var slik.Lykke til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest prinsatle Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 enkleste er å vippe ut askebeger delen og ta en ledning skjøter alla kabelsko og tre plast enden over pæra og vipp den ut og det samme når du skal ha i den nye og vips så har du lys i askebeger igjen uten å demontere hele dasjbord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 enkleste er å vippe ut askebeger delen og ta en ledning skjøter alla kabelsko og tre plast enden over pæra og vipp den ut og det samme når du skal ha i den nye og vips så har du lys i askebeger igjen uten å demontere hele dasjbord. Det er snakk om 3 skruer for å ta ut askebegeret -og- treplata i midten. Den treplata løsnes med 1 skrue i bakkant og vippes forsiktig opp. Det gjøres fortere enn du bruker på å koble en lednings skjøter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 noen som vet hvordan man skifter lyspære i askebegere,må man demontere mye. Ja,jeg røyker i bilen !!!!! liten oft her, men må du ha lys i askebegeret for å røyke i bilen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest prinsatle Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 trenger vel ikke å koble kabelskoen i handa da :lol: vipp ut askebegeret og tre baksiden av kabelskoen over pæra så er den ute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts