Gujoni Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Som tittelen antyder så trekker motoren veldig dårlig. Det har skjedd før og da har det vært nok å stoppe, stoppe motoren og la den stå noen minutter for at den skal være ok igjen. Dette funket to ganger på en tur til Sverige på søndag, men tredje gangen ble det ikke bedre. Girkassen girer veldig raskt opp i girene, kickdown virker ikke, men jeg kan gire med spaken. Ingen varsler på dashbordet. Har noen en formening om hva dette kan komme av? Vet ikke om det er motoren eller girkassen. Er det noen med Stardiagnose i nærheten av Nordstrand som kan hjelpe meg å lese av feilkoder før jeg eventuelt kontakter BOS? Betaler selvfølgelig for det
jimmy Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Sånn var min også, ble gradvis dårligere og den giret helt merkelig.. Skiftet luftmassemåler så var alle problemer løst.
Gujoni Posted November 7, 2014 Author Posted November 7, 2014 Skiftet LMM og bilen virker ok. giringen er bedre, motoren går jevnere og det virker som jeg har fått en sprekere motor. Før kunne den virke litt slapp innimellom for så plutselig å virke pigg igjen. Avtalen vi har med Auto Trio er helt gull Sparte inn to års medlemskap bare på denne handelen. Det som er utrolig at full pris for en plastikk kladd med to sensorer skal koste kr. 3200,- før rabatten vår.
jimmy Posted November 9, 2014 Posted November 9, 2014 Sjekket litt rundt (inkl. ebay) og havnet på Hellanor, 2200 uten rabatter.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now