rub1 Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 Hei jeg har nettopp kjøpt meg en mercedes C180 1994 modell. Søkte på nett etter coilover justerbart senkesett. Finner ikke senkesett på noen nettsider til den typen. Har forstått at det er w202 som er benevnelsen på den type mb. Er det bare senkefjærer du får til den bilen. Noen som har vært borti det samme, så er en link velkommen. Ruben
FredrikE300D Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 Med tanke på hvordan dette er satt opp på W202 er det vanskelig å få på plass klassiske Coilover-fjærbein. Du får justerbart i den grad at du kan justere høyden ved å regulere en skive mellom fjær og øvre fjærskål. Ellers er det senkefjærer og siste tilpasninger med fjærputer av gummi i forskjellige tykkelser som er vanlig. Du vil nok klare å få det lavt nok om du ønsker det.
rub1 Posted November 2, 2014 Author Posted November 2, 2014 Høres ut som jeg skal holde meg til senkefjærer. Takk for svar.
rub1 Posted November 10, 2014 Author Posted November 10, 2014 mener det senker litt mer en 30-30. Ikke sikker ikke jeg som monterte det da jeg ikke har løftebukk selv, å ikke rygg til å ligge under der. Sjekker neste gang jeg er på verkstedet plassen min for det er nå skrevet inn i vognkortet på bilen.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now