Alexander Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Det ser ut til at det går i orden for oss slik at vi også i år får stand på Autofil messa. I år er ikke Autofil på Norsk Varemesse på Lillestrøm, men på Exporama på Hellerudsletta. Siden det er så kort tid til messa har jeg allerede begynt å tenke litt på hvilke biler vi bør stille ut, men hvis det er noen som vil stille ut bilen eller har forslag til en bil vi bør stille ut, så vennligst ta kontakt med meg så fort som mulig! http://www.autofilmesse.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 5, 2006 Author Share Posted October 5, 2006 Vi trenger folk til å stå på standen og profilere klubben. Ta kontakt med meg hvis du er interessert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 9, 2006 Author Share Posted October 9, 2006 Vi har på lokallagsmøtet i dag foretatt en loddtrekning blant de som har meldt sin interesse. De heldige er: Thor-Egil Andersen, 300TE Inge Høyer, 500E 6.5 Brabus Så det blir en e-klasse stand på Autofil i år, men det er bare morro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Så du stiller ikke ut 300D'en din...... M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Da er bilen min på plass der oppe... Kom en SLR der i går også... sikle sikle.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Da er bilen min på plass der oppe... Kom en SLR der i går også... sikle sikle.. Da var standen 97% ferdig, og vi håper å se flest mulig der oppe i løpet av helga! Velkommen til messe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 18, 2006 Author Share Posted October 18, 2006 Takk til Johnny, Tor-Egil, Frode S, Inge, Jørn og meg selv for at vi trådde til å lagde en fin stand til klubben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Synes det ser meget bra ut ja.... Fant du noe banner i posten i går ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 Nei.. Det er en som har glemt å sende det nedover... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Xpress over natten så bør du vel ha det i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Skule ikke bilen til Bjørn være med også??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Han trakk seg dagen etter tror jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 Stemmer, han trakk seg. Jeg spurte Arne Snapa om han ville stille ut, men han foreslo at vi i steden klarte oss med to biler, noe jeg var enig i. Det viser seg nå at det var smart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Stemmer, han trakk seg. Jeg spurte Arne Snapa om han ville stille ut, men han foreslo at vi i steden klarte oss med to biler, noe jeg var enig i. Det viser seg nå at det var smart! Kjekt å ha litt luft mellom bilene, så kan folk gå og glane litt uten å skumpe borti her og der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Nei.. Det er en som har glemt å sende det nedover Upssss...!... :oops: Det er min feil.... Thomas ga meg oppgaven.... men med litt mye gjennomtrekk i topplokket så gikk det hus forbi...... Thomas skulle sende det over natten og rette opp min feil....igjen.... hva skulle vi gjort uten Thomas..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Jeg kommer en tur innom ihvertfall. Har lovt junior en tur for å se på racerbilene . Har fått han autofil, så nå må jeg bare få han benzofil så er jeg i mål . Må velge en dag med oppholdsvær, da det så vidt jeg skjønner er noen uteaktiviteter også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 Vi får banneret i morgen, så da blir det bra allikevel! Litt lite folk på messa i dag, så jeg håper det tar seg kraftig opp i morgen. (Vi fikk dog 5 nye medlemmer!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Satser på å ta en tur innom på lørdag! Varer vel hele helgen? M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 20, 2006 Author Share Posted October 20, 2006 Varer til og med søndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Vi får banneret i morgen, så da blir det bra allikevel! Litt lite folk på messa i dag, så jeg håper det tar seg kraftig opp i morgen. (Vi fikk dog 5 nye medlemmer!) Sendes oversikten til meg fortløpende, eller får jeg en haug med nye innmeldinger i etterkant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Condor Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Hm.... Alexander...?.... Skal du opp på/bort på messa søndag?..... Lurer på om jeg skal ta meg en tur...... Hadde vært hyggelig tatt en prat..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 21, 2006 Author Share Posted October 21, 2006 Jeg kommer ikke på messa før den er stengt i morgen. Da kommer jeg for å hjelpe til med å rigge ned. Beklager, jeg måtte prioritere anderledes i helgen enn det jeg hadde planlagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Condor Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Kjenner til det der Alexander...... Måtte prioritere annerledes enn det som jeg hadde regnet med denne helgen jeg også. Jeg "tråkker" muligens i "salaten" når jeg i denne sammenheng kan nevne at jeg er ferdig med artikkelen fra Lyrestad. Jeg kommer på mandag, og brenner en cd til deg med artikkelen + bilder brukt i artikkelen. Dvs. du får en "papir-utskrift" + cd med artikkel klar for redigering + korrekturllesing + bilder ......". dersom artikkelen egner seg for trykk da.... den ble litt lang da.... Vi sees på ....muligens mandag? Bjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Fin stand! Ryddig og fin! Dog litt lite småjenter og ølservering manglet..... M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Fin stand! Ryddig og fin! Dog litt lite småjenter og ølservering manglet..... M. Småjenter? at det var for noe? "Små" søte jenter - OK, men småjenter.. nei.. Har det vært mye spennende på messa i år eller? Fikk dessverre ikke muligheten til å komme. Kona jobber og har bilen (som fungerer) og jeg er hjemme med barn og uten transportmiddel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts