Jump to content

Autofil 2006 på Exporama på Hellerudsletta 19-22 oktober

Alexander

Recommended Posts

Det ser ut til at det går i orden for oss slik at vi også i år får stand på Autofil messa. I år er ikke Autofil på Norsk Varemesse på Lillestrøm, men på Exporama på Hellerudsletta.

Siden det er så kort tid til messa har jeg allerede begynt å tenke litt på hvilke biler vi bør stille ut, men hvis det er noen som vil stille ut bilen eller har forslag til en bil vi bør stille ut, så vennligst ta kontakt med meg så fort som mulig!

http://www.autofilmesse.no/

• 2 weeks later...

Vi har på lokallagsmøtet i dag foretatt en loddtrekning blant de som har meldt sin interesse. De heldige er:

Thor-Egil Andersen, 300TE

Inge Høyer, 500E 6.5 Brabus

Så det blir en e-klasse stand på Autofil i år, men det er bare morro!

Stemmer, han trakk seg. Jeg spurte Arne Snapa om han ville stille ut, men han foreslo at vi i steden klarte oss med to biler, noe jeg var enig i. Det viser seg nå at det var smart!

Kjekt å ha litt luft mellom bilene, så kan folk gå og glane litt uten å skumpe borti her og der.

Nei.. Det er en som har glemt  å sende det nedover

Upssss...!... :oops: :oops: ](*,) :argue:

Det er min feil.... Thomas ga meg oppgaven.... men med litt mye gjennomtrekk i topplokket så gikk det hus forbi...... :director:

Thomas skulle sende det over natten og rette opp min feil....igjen.... hva skulle vi gjort uten Thomas..... :lol:

Jeg kommer en tur innom ihvertfall. Har lovt junior en tur for å se på racerbilene :lol: . Har fått han autofil, så nå må jeg bare få han benzofil så er jeg i mål :D . Må velge en dag med oppholdsvær, da det så vidt jeg skjønner er noen uteaktiviteter også.

Vi får banneret i morgen, så da blir det bra allikevel!

Litt lite folk på messa i dag, så jeg håper det tar seg kraftig opp i morgen. (Vi fikk dog 5 nye medlemmer!)

Sendes oversikten til meg fortløpende, eller får jeg en haug med nye innmeldinger i etterkant?

Kjenner til det der Alexander...... Måtte prioritere annerledes enn det som jeg hadde regnet med denne helgen jeg også. Jeg "tråkker" muligens i "salaten" når jeg i denne sammenheng kan nevne at jeg er ferdig med artikkelen fra Lyrestad. Jeg kommer på mandag, og brenner en cd til deg med artikkelen + bilder brukt i artikkelen. Dvs. du får en "papir-utskrift" + cd med artikkel klar for redigering + korrekturllesing + bilder ......". dersom artikkelen egner seg for trykk da.... den ble litt lang da.... 

Vi sees på ....muligens mandag?

Bjørn

Fin stand! Ryddig og fin!

Dog litt lite småjenter og ølservering manglet.....

M.

Småjenter? at det var for noe?

"Små" søte jenter - OK, men småjenter.. nei..  :?

Har det vært mye spennende på messa i år eller? Fikk dessverre ikke muligheten til å komme. Kona jobber og har bilen (som fungerer) og jeg er hjemme med barn og uten transportmiddel.