Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei, jeg har i mange år vert trofast audi fan men tenkte nå å bytte beite.

har i en liten tid nå lett etter en mercedes men er jo MANGE modeller å alle slags betegnelser, når du aldrig har sett på mercedes på finn før kan det bli litt mange.

så hvis noen kan poste eller linke til en sånn mercedes modell abc guide samt litt tips til hva jeg skal unngå å hva jeg skal se etter.

mine søke kritterier er:

MAKS 300000kr (helst ca 250k)

MIN 200hk

gode sportslige kjøreegenskaper

gjerne lett å trimme (type chip)

samt jeg har ikke familie, så 2 doors funker også.

så jeg skal ha en sportsbil som sparker fra seg.

Posted

Støtter modzona.

Regner med at kjøper er klar over at en tysk premiumbil til 250.000kr med over 200HK, vil nødvendigvis være en eldre modell, som var meget dyr som ny, og det vil koste litt å reparere og vedlikeholde.

Så ikke kjøper går tilbake til Audi og sier at mercedes var noe av det verste makkverket han har vært borti.

Posted

ang makkvark så er audi ganske høyt oppe på listen nå å er lei, men jeg er klar over at bilene jeg er på jakt etter har nok vert brukt hardt å kjørt, så blir litt dyre rep med mindre jeg får leid meg et verksted å drive skru selv.

er også enig i at de er veldig nice å se på.

men hvordan er det driftsikkerheten på disse? er det ofte mye div rep jeg må regne med?

hva pleier å ryke?

• 3 months later...
Posted

Kjøp deg en S mod fra begynelsen av 2000 tallet...helst med v8er.Da for du alt.Utrolig komford og en bil som går meget bra.Topp kvalitet.

En på jobben fikk prøve min(s430),uka etter på kjøpte han samme bil,bare at dt var S500

Er vel ikke så mye som er bedre å kjøre :D

Posted

Gå for CL i stedet for S/SL, alu karosseri vs stål. Styr gjerne unna V12 (snakker av erfaring - men ville kjøpt igjen), kjenner flere som har V8.

Men får ikke chippet disse da, men du kan sette på kompressor, eller kjøpe den med kompressor!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...