IAD Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Hei, Hva innebærer rustgarantien til Mercedes egentlig? Jeg hadde bilen inne for å ta bakluka. Like før jeg leverte bilen inn oppdaget jeg også rust under bilen, på en plate like foran forakselen. Jeg lurte på om BOS også kunne ta en titt på dette. Jeg hørte ikke noe mer før de ringte og sa at bilen var ferdig, og jeg hentet den. I dag fikk jeg en regning fra BOS på "Korrosjon på travers reparasjon av travers". Burde ikke dette ha gått på rustgarantien? Er det noen som har noen mailadresse til kundeservice hos Mercedes sentralt? Skulle gjerne ha sjekke med dem, hva de sier til dette. I servicehefte til bilen stod det "Ersatzwagen kostenlos bei reparatur" Jeg betalte for leiebil, og gjorde ikke noe mer ut av den saken, men nå fikk jeg lyst til å sjekke opp hvorvidt det er riktig å betale for begge deler i henhold til garantien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Traversen er godt kjent, det var BOS som nevnte at det var problem med denne da jeg tok kontakt med dem. Denne bør de ta på sin kappe. Jeg fikk 50%, på skift av ei dør og fix på resten av dørene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Jeg fikk ny travers og fjører av BOS i mai 2006... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 hmm jeg har vært hos Star Autoco og fikk tatt noen bilder av diverse rust på dører, bakskjermer og bagasjelokk... får dekket 70% .. bilen er 97mod, så det var akkurat gått over 100%'n.... Faen sa jeg da... Dem sendte bare bilder inn til Mercedes og fikk enten ja eller nei, dem var litt i tvil om bagasjelokket, men fikk ja på den også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts