R.Einarsen Posted October 25, 2014 Posted October 25, 2014 Hei. Jeg får feilmelding høyre og venstre skiltlys ikke virker. Har skiftet pærer men ingen ting skjer. Er det noen som har en ide om hva som kan gjøres eventuelt byttes? 2004 mod.
Wicky Posted October 25, 2014 Posted October 25, 2014 Sikring? Sjekk om det er strøm frem til kontaktene...?
Helge Josefsen Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Er det bare feilmelding eller virker ikke lysa? Jeg fikk feilmelding på min men, da virket lysa.
cityhopper Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Tar frem igjen denne... Fikk feilmelding på høyre skiltlys bak, byttet pæren og alt fungerer fint igjen. Feilmeldingen forsvinner imidlertid ikke, så regner med det er ett eller annet bilen ikke er fornøyd med her. Må feilmeldinger slettes via diagnoseapparat? Eller finnes det annen medisin?
Helge Josefsen Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Lyse begge skilt lysa like godt? Om det er litt dårlig kontakt i det ene kan det være nok til at feilmeldingen dukker opp
cityhopper Posted June 9, 2015 Posted June 9, 2015 Byttet om på høyre og venstre pærer, de har samme effekt men ulikt fabrikat. Feilmelding forsvant, er virkelig bilen så følsom på dette? Den aksepterer tydeligvis den eldste lyspæren uten om og men, så da er jo saken løst inntil videre...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now