Tor Didriksen Posted October 25, 2014 Posted October 25, 2014 Noen som kan hjelpe meg med bilde eller tegning av hvor dem forskjellige farver på ledningene til kontakene under setet kobling skal være. Har montert elsete uten memory i bilen min, men for å greie og få kablene trukket fra dør og over til bil måtte jeg ta av husene på kontaktene. Og i den forbindelse kan det tenkes at ikke ledningene har kommet på rett plass. For det eneste som virker er opp og ned i bakkant av setet, helling på rygg og nakkepute opp og ned. Ikke frem og tilbakekjøring av setet og ikke opp og ned i forkant. Takker på forhand !!!!!!!
Tor Didriksen Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 Hei ! Har funnet bilde av kontaktene med ledningene og det ser rett ut med farve og hull dem er i. Men glemte og si at kontakten som går inn på sikringsboksen ikke passet på plassen for sete uten memory, men på kontakten sete med memory. Da virker det som nevnt tidligere, men vist jeg tar løs ledningene i kontakten og kobler dem motsatt av det dem passer, så virker det andre på sete, men ikke det som virket først. Er det slik at jeg har fått et ledningsnett for memorystol må tro, mest sannsynlig ?? Men er det slik så syns jeg at det er rart at koblingene på bryterpanelet skulle passe eller ? Kanskje man kommer i mål vist man bytter om på ledningene i dem forskjellige kontaktene, men hvem ??????? Er det noen som kanskje kan skaffe frem koblingsskjema for begge to ? Bilen som setet skal komme fra er WDB 1241931F231903 og den hadde uten memory etter datakortet, men med memory kan jeg dessverre ikke si noe om.
Tor Didriksen Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 Saken avblåst. TIPS: måtte være sikring i sikringsholder både for memory og uten memory i sikringsboksen for å få alle fungsjonene på stolen.
FrodeS Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Sikringene har ikke med memory eller ikke, men det er to sikringer, som begge går til noen av funksjonene på hver side.
Tor Didriksen Posted October 28, 2014 Author Posted October 28, 2014 Ja det er sikkert rett det du mener, men måtte ha sikring i begge holderne (E og F) i sikringsboksen for å få alle fungsjonene på setet til å fungere.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now