Jump to content

Recommended Posts

Posted

Anbefaler dere å kjøpe olje til mb hos nopenco.no på Skårer

di har det meste av produkter til mb både gamle og nye modeller

M.V.H.

Jahn

Posted

Fortell gjerne litt mer om hvorfor du anbefaler det.

Generelt så er det litt rart når noen kommer og registrerer seg, uten å oppgi navn, og første posten er reklame for et firma.

Posted

Jeg har selv brukt Dyna Cat fra <nopenco i flere år på mine biler og det tilfredsstiller

kravene til di fleste bilmerker på markedet og produktene har en fornuftig pris.Har også snakket

med Bertel O Steen og di hadde heller ingen innvendiger da jeg viste dem flasken med oljen.

Og så har di god kundeservice.

M.V.H.

JAHN

Posted

Muhaha. Melder seg inn og skryter av et produkt både i poster og i PM og etter skal liksom være en privatpersons erfaringer?

Niks, så langt utpå landet bor jeg ikke, og det sier en god del.

Særlig at du forsøpler min innboks med PM som inneholder det samme tullet missliker jeg sterkt. Så er det noe sted jeg ikke skal kjøpe olje så er det hos nopenco på skårer.

Jeg blir enda mer skeptisk når man bare blir videresendt til en ny webside, uten priser og med tekster som " Kan også anvendes der MB 229.51 og BMW LL-04 er anbefalt." Uten at MB299.51 står listet som en av god kjenningene.

Topp olje fra de mest kjente leverandørene finner man helt ned i 100kr/l ink mva. Senest på Mandag var jeg på kløfta og kjøpte Mobil1 ESP for 100kr/l hos et bakgårdsfirma.

For de som er ute etter sånt finner man dem på finn som selger av Mobil1 og Castrol produkter. Ta med cash.

K-M maskin som jeg har tipset om tidligere har skrudd opp prisen ganske kraftig.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...