Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tja.. hvor skal jeg begynne?

Var på ett treningssenter her på Lillehammer idag. Rygget min ellers greie W210 inntil husveggen, satte bilen i park.

I det jeg gikk foran bilen la jeg merke til hvor bra poleringsjobb jeg egentlig hadde gjort. Ble litt stolt i 12 sekunder, nok om det. Fortsatte mitt illebefinnene anfall om trening inn på treningssenteret å gjorde mitt der. Det trenger vi egentlig ikke gå så veldig inn på.

Fikk en tankbil med mjølkesyre..

På vei ut av senteret la jeg merke til atg fuglene hadde tatt feil av min bakluke og en utedo. Dytta vekk bæsjen med en liten lapp. Satte meg inn i bilen, fyra opp dieselseksern, satte vindusviskerne på auto og girspaken i D.

Plutselig kommer en skrapelyd som minnet meg litt om ett jordskjelv. Rygget bilen sagte men sikkert tilbake på do-plassen til fuglene og gikk ut.

Jaha tenkte jeg.. hvor er toppen av dekket mitt blitt av?

Felgkanten ligger plant med framskjermen.

Gikk foran bilen å joggu lå det litt deler der.

Der lå det jammen meg en fjær og en ellers VELDIG rustet fjærskål.

Jeg hadde vel egentlig ventet på att dette skulle skje, men trodde det ikke kom til å skje så fort.

Det positive med det er att jeg får satt på nye fjærskåler på en skikkelig måte, istedet for den jalla popnagle-driten som en eller annen ingeniør fant ut under middag med svigers(eller en annen klein situasjon) var jæææævla lurt.

b68bd7afe173a22c1d97cf99c4b9e4b8.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...