Tullerici Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Hei. Er ny på Mb forumet. Har kun hatt Japan biler og noen audi biler.. Kjøpte meg en 300ce som relativt strøken stand, forrige eiger har eig bilen i 7 år p kjørt den 10 000km iløpe av di åra, bensinmåleren har aldri funket skikkeligt så etter jeg kjøpte denne så skiftet jeg måler i tank men var ikke mye hjelp i det heller, måleren viser full tank, etter 20 mil så går den litt ned men thats it.. Av og til når jeg vet det er full tank så viser den halv tank så etter 1 min så er det full tank igjen.. Har lest på forumet men ingen konkret info angående dette problemet, noen som kan hjelpe meg med dette ? Mvh richard Quote
Jørgen F.J Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Hadde noe lignende på min 300ce. der tankmåleren fusket... Skiftet da instrumentet, og problem løst. hva som var årsaken til variasjonen vet jeg ikke, men ble vertfall i orden etterpå =) Quote
Recommended Posts