Jump to content

Stødig i tysk?

Guest Lokedemon

Recommended Posts

Guest Lokedemon

Heisan.

Var på lokaltreff i Oslo i går,mange fete mercer der dah  :D

Sendt innmeldig,venter fortsatt på mail med innbetaling's info.

Ok,noen her som kan oversette dette for meg? prøvd babelfish,funka ikke så bra :(

Fahrzeugausstattung

ABS, Airbag, Alarmanlage, Alufelgen, CD, Elektr. Fensterheber, Klima, Lederausstattung, Nebelscheinwerfer, Schiebedach, Servolenkung, Sitzheizung, Traktionskontrolle, Tuning, Wegfahrsperre, Zentralverriegelung

Weitere Informationen

Biete hier meinen scheckheftgepflegten 190er an, echte 123000km!!! hydraulisches Fahrwerk, Soundanlage von Werk + zustätliche Boxen unter der Hutablage--> echt guter Klang!! Telefonfesteinbau, Sportledersitze+ Lenkrad, ASD, 5- Gang Sportgetriebe, 17 Toll AMG Alus (Nachbildung), 10mm Profil, schwarze Rückleuchten sowie weiße Blinker vorne!! Folgendes bei Kilometerstand 11000km erneuert: Bremsen vorne+hinten neu, Spurstangen und Traggelenke neu, Federspeicher vorne+ hinten neu!! Kühlergrill und Türgriffe in Wagenfarbe (Fachwerkstatt), letzte Inspektion bei 120000km ( Rechnung über 900 Euro vorhanden)!! Niedriger Verbrauch !! Bitte nur bei Interesse melden, Festpreis 7333 Euro, 01717955583!

Tja, sånn noenlunde.

Utstyr:

Det på A skjønner du vel? El vindusheis, klima, skinn, tåkelys, soltak, servostyring, varmeseter, antispinn, tuning, startsperre, sentrallås.

Mere info:

jeg tilbyr min veddlholdte (scheckheft = servisehefte) 190. Garantert 123000 km. Hydraulisk understell (nivåregulering) Lydanlegg fra fabrikk + ekstra boks under hattehylle. God klang.

Telefon fastmontert, sport skinnseter og -ratt. ASD, 5-trinns sportgirkasse. 17 tommer AMG felg,  10 mm profil?? Svarte baklys og hvite blink foran. For 11000 km siden ble følgende fornyet: Bremser foran og bak nytt. Spurstangen og traggelenke vet jeg ikke hva betyr, men tipper på styrestag. Federspeicher har noe med fjærer å gjøre, men nøyaktig hva det er vet jeg ikke.

Grill og dørhåndtak er lakkert i bilens farge (På fagverksted) Siste service på 120000 km. (kvittering for 900 eure tilgjengelig) Lavt forbruk, Seriøse henvendelser, Fastpris 7333 Euro.  Telefon 0171........