Guest Lokedemon Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Heisan. Var på lokaltreff i Oslo i går,mange fete mercer der dah Sendt innmeldig,venter fortsatt på mail med innbetaling's info. Ok,noen her som kan oversette dette for meg? prøvd babelfish,funka ikke så bra Fahrzeugausstattung ABS, Airbag, Alarmanlage, Alufelgen, CD, Elektr. Fensterheber, Klima, Lederausstattung, Nebelscheinwerfer, Schiebedach, Servolenkung, Sitzheizung, Traktionskontrolle, Tuning, Wegfahrsperre, Zentralverriegelung Weitere Informationen Biete hier meinen scheckheftgepflegten 190er an, echte 123000km!!! hydraulisches Fahrwerk, Soundanlage von Werk + zustätliche Boxen unter der Hutablage--> echt guter Klang!! Telefonfesteinbau, Sportledersitze+ Lenkrad, ASD, 5- Gang Sportgetriebe, 17 Toll AMG Alus (Nachbildung), 10mm Profil, schwarze Rückleuchten sowie weiße Blinker vorne!! Folgendes bei Kilometerstand 11000km erneuert: Bremsen vorne+hinten neu, Spurstangen und Traggelenke neu, Federspeicher vorne+ hinten neu!! Kühlergrill und Türgriffe in Wagenfarbe (Fachwerkstatt), letzte Inspektion bei 120000km ( Rechnung über 900 Euro vorhanden)!! Niedriger Verbrauch !! Bitte nur bei Interesse melden, Festpreis 7333 Euro, 01717955583! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Tja, sånn noenlunde. Utstyr: Det på A skjønner du vel? El vindusheis, klima, skinn, tåkelys, soltak, servostyring, varmeseter, antispinn, tuning, startsperre, sentrallås. Mere info: jeg tilbyr min veddlholdte (scheckheft = servisehefte) 190. Garantert 123000 km. Hydraulisk understell (nivåregulering) Lydanlegg fra fabrikk + ekstra boks under hattehylle. God klang. Telefon fastmontert, sport skinnseter og -ratt. ASD, 5-trinns sportgirkasse. 17 tommer AMG felg, 10 mm profil?? Svarte baklys og hvite blink foran. For 11000 km siden ble følgende fornyet: Bremser foran og bak nytt. Spurstangen og traggelenke vet jeg ikke hva betyr, men tipper på styrestag. Federspeicher har noe med fjærer å gjøre, men nøyaktig hva det er vet jeg ikke. Grill og dørhåndtak er lakkert i bilens farge (På fagverksted) Siste service på 120000 km. (kvittering for 900 eure tilgjengelig) Lavt forbruk, Seriøse henvendelser, Fastpris 7333 Euro. Telefon 0171........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lokedemon Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 1000 takk for hjelpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gøran Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Spurstangen og traggelenke ble: "Tie rods og carrying joints" på engelsk når jeg brukte babelfish.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingvar Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Vil bare tilføye at felgene er AMG-kopier(nachbildung). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lokedemon Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Takk takk for alle svarene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts