MercedesW124 Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Har en spak i bagasjerommet for hengerfestet men når jeg drar i den skjer det ikke noe, og i kombiinstrumentet kommer det opp sjekk lås (eller noe sånt). Noen tips?
Sven Håkon Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Tipper hengerfestet sitter litt på grunn av lite bruk - få noen til å dra i håndtaket mens du rikser litt i kula. Du ser den såvidt innunder bakfangeren når du bøyer deg ned.
Rudi Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 same procedure. kan fortsatt være samme årsak, og samme fremgangsmåte bare det at festet er lettere tilgjengelig. Kan hjelpe å dynke bevegelige deler med noe rustløsende guffe og
KALLEK Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Ikke meningen å kuppe tråden din, men jeg har akkurat kjøpt et orginalt innsvingbart feste til min 211 og lurer på hvor i bagasjerommet jeg skal montere pumpen (håndtaket). Kunne du sendt meg (tos-pede@online.no) bilder av hvordan det er montert hos deg? Et skudd i blinde: Har du forsøkt å pumpe flere ganger med håndtaket, er jo hydraulisk drevet såvidt jeg forstår.
Beckern Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Håndtaket skal stå på venstre side nedi reservehjulsbrønnen. Der finner du nok fester/proppede hull til fester.Mener den skal stå langs sideveggen med bakenden nesten mot bakveggen (i brønnen)
Rudi Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Et skudd i blinde: Har du forsøkt å pumpe flere ganger med håndtaket, er jo hydraulisk drevet såvidt jeg forstår. Er bare wire som løsner festet...
KALLEK Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Vel på mitt er det kun hydraulikk ingen vaier, med pumpen svinges feste kulen ut slik at den er synlig og klar til bruk. Takk for innfeste beskrivelsen, skal se om jeg finner festehullene der.
Rudi Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 den hydrauliske løsningen vil jeg gjerne se bilde av.
KALLEK Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Har dessverre ikke festet der er jeg er nå men skal se nærmere på det etterhvert. Kjøpte brukt og har ikke studert det spesielt nøye, men forbindelsen mellom hengerkulen og håndtaket er i form av et rør. Jeg antok derfor at det var hydraulisk, men vaier kan vel og gå i rør, så godt mulig jeg tar feil her. Som sagt skal sjekke dette nærmere nårjeg har festet foran meg.
Rolf Åge Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Er forholdsvis kraftig strømpe på disse.. Tør vedde på at du har vaier;)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now