Guest w124freak Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Hei... lurte bare på en ting, sikkert litt dumt spm, men grillinnsatsen du får kjøpt til w124 på stjerneservice, avantgarde innsats til 91 mod... passer den innsatsen rett over i den orginale grillen? og noen som har noen tips om hvor man kan få tak i baklykter? de uten orange blinklysglass? kanskje noen har noen de vil selge her også? hilsen stor MBentusiast;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Ja, grillinsatsen passer. AutoTrio, Speed AutoTeile, Stjerneservice, Hauk Motors og sikkert enda flere kan skaffe deg baklykter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Ja, grillinsatsen passer. AutoTrio, Speed AutoTeile, Stjerneservice, Hauk Motors og sikkert enda flere kan skaffe deg baklykter. Hadde ikke Simen/Stjerneservice med sånne lykter på Grombil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 AutoTrio, Speed AutoTeile, Stjerneservice, Hauk Motors og sikkert enda flere kan skaffe deg baklykter. :shock:Glemte du meg Alex?? Burde ikke jeg vært den første du tenkte på?? :lol: Jeg kan skaffe begge deler!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Ja, grillinsatsen passer. AutoTrio, Speed AutoTeile, Stjerneservice, Hauk Motors og sikkert enda flere kan skaffe deg baklykter. ... og helt sikkert også Charlie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts