Morgan Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Hei,må bytte radiator .Har ikke klima orginalt på min bil. Lurte på om jeg kan bruke en radiator som har sittet i en bil med klima,men jeg tetter igjen de hullene som er nederst på radiatoren som er til klimaen. Tetter de med messing plugger som rørleggeren bruker. Tenkte at jeg kanskje senere fikk lyst til å montere ac og at det var kjekt med tilkoblings muligheter. Vil det gå eller må jeg ha en radiator som er uten de klima tilkoblingene? Det er en w202 94mod. Mvh. Morgan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan-E. Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 AC på radiatoren for kjølevann? Sikker på at det ikke er kjøleuttakene til automatgiret du mener? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan Posted September 19, 2006 Author Share Posted September 19, 2006 jepp,stemmer at det var utaket til automat kassa,ringte Bos og de fortalte meg det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts