Spretter Posted October 18, 2014 Posted October 18, 2014 Hei, Akkurat kjøpt meg en 2011 MB C250 4matic AMG med automatkasse. Hvilken Comand har jeg? Og hvordan overfører jeg musikk trådløst fra tlf til bil? Mener det stod noen DVD greier også. 527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN Utstyrsliste: http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercedes/vin_check?su=1uuqlku Denne har ettermontert DEFA, men kam man ettermontere Webasto? Er det mulig å få LED stripene til å lyse kaftigere, og skru av Xenon på dagtid? Kjøre bare med parklys og LED stripene? 19" felgs skal på etterhvert, men siden vinteren er på vei så er ikke det så hett tema nå om dagen. Kom gjerne med tips og triks til en MB amatør
Davor Posted October 18, 2014 Posted October 18, 2014 Letteste måten å høre på egen musikk er å parre mobilen og audio systemet i bilen med Bluetooth. Når det gjelder webasto så går det an å ettermontere men prisen ligger vel på rundt 30000 kroner i Norge. Tror lysene må omprogrammeres for at de kan lyse slik du ønsker.
Guest alexanderst Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Gå inn på audio og velg blåtann audio. Deretter kobler du opp telefonen via blåtann. Ang. led lys så er det en knapp ved siden av lysbryteren. Denne velger du om du skal skru av og på led stripene. Den eneste måten å kjøre med led lys på dagtid er ved bruk av Autofunksjonen (A).
Asbjørn Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Skal vel være en auto funksjon på lysbryteren? Lyser xenon på dagtid når den står på dette? DRL er jo daytime running lights, og det er jo laget nettopp for å være på på dagtid. Hvis xenon fortsatt er på på dagtid, så må du skru av dette i menyen et sted i innstillingene i instrumentet. Tips til felger: Smidde AMG felger for 204
Stian Stormyr Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Kjempeflott bil! Gratulerer så mye! Når det gjelder felger så har du jo laaang tid å bestemme deg på. Hvis jeg selv skulle valgt noe til denne, så ville jeg definitivt gått for disse: Ville også vurdert grill i sort for å matche farge på bil.. (toning av vinduer ville for så vidt også stått høyt på lista..)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now