bska Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 ...og det gjelder landstreff lokasjon Etter å ha diskutert dette med en god MBE kompis sympatiserer jeg med Gol eller en tilsvarende geografisk plassering. Kristiansand er et kjempealternativ og jeg er sikker på at Kicker og vi i lag kunne laget et verdig landstreff, MEN det er noen 'showstoppere': - det blir litt langt å reise for de nordpå (spes med nylig sammenskrudde prosjekt, slik det normalt er på våren) - slik jeg forstår? er ikke MBE avdelingene 'nordpå' store/motiverte nok til å arr landstreff, dermed forsvinner litt av poenget med "først her, deretter der" prinsippet Muligens man kunne klart å mobilisert folk til å kjøre lengre avstander om landstreffet ble flyttet nærmere sommerferien, evt til august. Da kunne man bakt inn treffet som en del av egen bilferie..... ,(men da er nok hotelprisene antageligvis høyere) Synspunkter folkens ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Lei av Gol, Bernt.... Klar for noe annet....hva som helst......Kr.sand så jo bra ut.....bare ikke Gol igjen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARS Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Geggi, du skal vel ikke på landstreff allikevel. Du skal vel se på formel 1. Dessuten tror du at klubben er forumet. Det har du ihvertall uttalt på et tidligere tidspungt. Må da opplyse deg at forumet bare er en tilleggstjeneste for medlemmene. Klubben er mye mer enn det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Hæææææ??? Nå bommer du Du må blande meg med en annen. Hehe, jeg gjør ikke den tabben om igjen (bestiller F1-tur når det er MBE-landstreff). Forresten, jo i det daglige så er selvsagt forumet klubben for de fleste. Men jeg er jo veldig mye med på ting som skjer i MBE-regi rundt omkring jeg da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted September 20, 2006 Author Share Posted September 20, 2006 @ARS Forumet er viktig hverdagsmat, aktiviteter festmat ...uten forumet hadde vi ikke klart å organisere det praktiske eller som de sier på jæren "dæ e det jabna som drege" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts