Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da tikker det snart ut giro for medlemsåret 2015.

Det er INGEN krav om betaling før 31.12.2014 :-)

Meeen for å forenkle min jobb så er det selvsagt ønskelig med betaling før dette ...

Det vil også kommen en "reminder" om dette noen uker etter at giro er sendt ut, dette da vi ofte opplever at epost med giro går i SPAM mappen, mens "purre" eposten som ikke er en purring går til vanlig innboks  :-)

Håper dette går greit

Hilsen

Thomas Madsen

Medlemsansvarlig

• 2 months later...
Posted

Av 885 på slutten av medlemsåret er det kun 369 som faktisk har klart å betale innen fristen :-)

Dette tallet er nok noe høyere da jeg ikke har fått ordnet opp i de med diverse styreverv osv så tallet "betalende medlemmer" skal nok være 10-12 stk høyere.

Posted

Andre klubber jeg er medlem i pleier og gi frist (for de som ikke klarer første frist) ut januar . Og for de som IKKE betalt noen gang ............... blir strøket , nikk slettet . Da pleier de og betale raskt ..

Posted

Betalte medlemskap og bestilte skiltplater i starten av desember, når kan eg forvente å få de skiltplatene? :)

Dette er sendt til effektansvarlig så hvis du sender ham en epost så får du sikkert svar fra ham, hvis ikke så svarer han vel kanskje her inne også :-)

Posted

Heisann.

Godt nyttår forresten.

Har fått mail om betaling av medlemsavgiften pluss påmindelse .

Og i begge mailene manglet jeg et vedlegg.... Faktura.

Hilsen fra medlem. 4175  :)

• 1 month later...
Posted

Har betalt medlems avgiften.. dog noe sent siden jeg ikke fikk med faktura i mailen,men den kom til slutt etter purring fra meg. Det jeg lurte på da er når medlemskort forventes å komme i posten?

Mvh.

medlem: 1491

Posted

Alle fikk giro tilsenst 24.11 og purring på dette rett etter forfall. Det er også sendt ut epost til alle hvor det står at giro er sendt.

Alle som hadde betalt tom. Onsdag er sendt ut så hvis du ikke har fått noe nå så må du sjekke betalingen din.

Evnt prøve å sende en EPOST som alle blir bedt om.

Det ble sendt kort til deg i midten av Januar

• 1 month later...
  • 2 months later...
Posted

Har ikke fått ny faktura enda...

Epost adressa mi står på profilen min...

Ønsker alle en fin søndag...  :)

Det er dessverre litt for mye jobb om jeg må inn og sjekke om brukere endrer epost her inne. Det er årsaken til at det også står i alle mbtidene at om du flytter, endrer epost, mobil osv så send en epost til Medlemsansvarlig.

• 4 months later...
Posted

Vi ligger ann til å runde 900 medlemmer :-)

Mangler 20 stk, og det pleier å komme mot slutten av året, nå er snart Oslo Motorshow... hvis gutta gjør en god jobb der bør vi klare det i god tid og heller se mot å endelig klare 1000 medlemmer.

Sammen bør vi klare dette..

• 4 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...