Mb350 Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 Hei. Har en 2010 Mercedes w212 med automatisk nær/fjernlysassistent, men syns denne er veldig følsom. Noen måte å justere sensoren? På lyse dagen skal vel denne kun ha lys i LED stripene nede i fangeren? På min slår den på xenon nærlysene bare det er overskyet ute.
Paalig Posted October 31, 2014 Posted October 31, 2014 Har fått samme problem med min w212 .... Frontruta ble skiftet i sommer, siden har jeg vært inn og ut på verkstedet pga fjernlysassistent som blender folk og xenonlys som tennes som du sier nesten bare jeg kjører i skyggen! Grusomt irriterende at det skal være så vanskelig å sette den sånn som den var før frontruta ble skiftet. Håper noen har noen svar eller tips til hvor man kan dra for å få profesjonell hjelp til dette, mercedes har dessverre feil importør i vårt land..
Tor Erik Skaug Posted November 1, 2014 Posted November 1, 2014 Jeg hadde samme problemet på min 2011 mod både lys og regnsensor vart ikke som før, var bare innom mercedes å dem resten lys og regnsensor, da ble det bra, er vist normalt å gjøre det når man skifter rute
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now