kvakkis Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 Hei, når jeg starter bilen en 320cdi 211 så virker varmeapparatet i bilen normalt, etter noen få mil så slutter det å varme å det kommer bare kaldluft. Noen som vet hva det kan være ? Quote
Marevan Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 Tett varmeregister? Får kanskje noe tilleggsvarme eller noe sånt først, og så sliter den når kun motor må varme. Prøv å kjør litt turtall og hold hånden foran dysene for å se om du kjenner forskjell. Min var sykt møkkete i kjølevæskesystemet. Varmer bedre nå som det ble renset. Quote
KennethJ Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 Det er vel elektrisk tilleggsvarme på denne vil jeg tro.. Da vil den gi god varme med denne i begynnelsen, og så gå over på vanlig varmeapparat innbiller jeg meg.. Kanskje problemet kan være denne berømte ventilen, duoventil eller noe sånt..? Quote
kvakkis Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 Takker for svarene. Tror det er ventilen ja. Bytte den så får vi se . Quote
Recommended Posts