Guest Knut Zimmer Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Har problemer med motor etter overhaling av topp på min MB 230E. Var så tett at jeg ikke noterte ned posisjonen til de forskjelige vakumslangene da jeg dro det hele fra hverandre, men regnet med at jeg hadde et diagram liggende. Samt at den tempstyrte vakuumdingsen til EZL systemet på topplokket brakk det ene vakuumrøret ved demontering av vakuumslangene. Er det noen som har diagrammene til vakuumslangene i motorrommet tilgjengelig? Jeg fikk nemlig ikke startet opp WIS... Motoren starter såvidt, når den vil gå på tomgang går den på rundt på omkring 500 rpm. Stoper somregel ved belastning. Tror jeg bla.annet har stokket om på vakuumslangene som går inn på undersiden av grenrøret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan-E. Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 De symptomene der ligner nå på den klassiske feilen "en-tann-feil-på-registeret"..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Knut Zimmer Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Skulle være rart det da, merket jo kamkjede og kjede ved demontering, samt at veivmerket og kammerket stod på rette posisjoner ved montering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Knut Zimmer Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Skulle være rart det da, merket jo kamkjede og kjede ved demontering, samt at veivmerket og kammerket stod på rette posisjoner ved montering. Skulle skrevet kamdrev og ikke kamkjede. Sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.