Jump to content

Problemer med MB 230E W124 1986, etter overhaling av topp (Vakuum)


Guest Knut Zimmer

Recommended Posts

Guest Knut Zimmer

Har problemer med motor etter overhaling av topp på min MB 230E.

Var så tett at jeg ikke noterte ned posisjonen til de forskjelige vakumslangene da jeg dro det hele fra hverandre, men regnet med at jeg hadde et diagram liggende. Samt at den tempstyrte vakuumdingsen til EZL systemet på topplokket brakk det ene vakuumrøret ved demontering av vakuumslangene. Er det noen som har diagrammene til vakuumslangene i motorrommet tilgjengelig? Jeg fikk nemlig ikke startet opp WIS...

Motoren starter såvidt, når den vil gå på tomgang går den på rundt på omkring 500 rpm. Stoper somregel ved belastning. Tror jeg bla.annet har stokket om på vakuumslangene som går inn på undersiden av grenrøret.

Link to comment
Share on other sites

Guest Knut Zimmer

Skulle være rart det da, merket jo kamkjede og kjede ved demontering, samt at veivmerket og kammerket stod på rette posisjoner ved montering.

Link to comment
Share on other sites

Guest Knut Zimmer

Skulle være rart det da, merket jo kamkjede og kjede ved demontering, samt at veivmerket og kammerket stod på rette posisjoner ved montering.

Skulle skrevet kamdrev og ikke kamkjede. Sorry.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...