Guest Jan Tore Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Hei!! Er det noen her som har tips om hvor jeg kan få kjøpt eksosanlegg til min 300SD 82mod?????? Mvh Jan Tore Nordstad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn-Flemming Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Jeg har for tiden ikke EPC med amerikanske delenummer til W126, men jeg regner med at du vil finne det hos Gørløse eller hos Autohauz i Arizona. Og så er det jo Ferrita da ...... Jeg har også flere adresser i USA som er gode på US-MB, men disse er en grei start. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Jeg har for tiden ikke EPC med amerikanske delenummer til W126, men jeg regner med at du vil finne det hos Gørløse eller hos Autohauz i Arizona. Og så er det jo Ferrita da ...... Jeg har også flere adresser i USA som er gode på US-MB, men disse er en grei start. Jeg regner med at noen av klubbens samarbeidspartnere, Autotrio, Stjerneservice eller Speed autoteile greier å levere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts