FrodeS Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Som noen kanskje har fått med seg, så står mercen på jobben på Karihaugen og er syk (ja, den er innelåst, så ikke prøv å rappe den!!) I løpet av uka som kommer må jeg få satt den et annet sted. Jeg vet ikke helt hvor ennå, men det blir nok ikke allverdens langt unna. Jeg kan få lånt bilhenger, og jeg har BE i førerkortet, men jeg mangler noe å dra med. Bilen veier vel ca. 1700-1800 kg der den står, og hengeren veier 500 kg. Altså 2,3-2,4 tonn omtrentlig. Er det noen som har, eller kjenner til noen som har ettellerannet det går an å dra dette med, og som kanskje har tid og anledning til å hjelpe meg noen timer en ettermiddag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Går det med Chevy G30 Van tro? Hvis det gjør det så kan vi få fikset det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 17, 2006 Author Share Posted September 17, 2006 Går det med Chevy G30 Van tro? Hvis det gjør det så kan vi få fikset det. Det skulle jeg da tro? Den gamle haugen jeg hadde av en '78 Dodge van kunne i hvertfall dra 3,5 tonn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 17, 2006 Share Posted September 17, 2006 Vi kan prates om det på messenger etterpå, jeg har en ide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts