Guest bakk1 Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Lørdag er det som mange vet Motorfestivalen. Siden det ikke ser ut som blir den store samlingen med mercedeser uten for der, Så er det bare og dukke opp på Metrosenter, Lørenskog.Dette blir et stort treff som er planlagt i mange forumer og snakket om lenge! Jeg er stor interisert i og få masse merce folk dit siden jeg er ny med bilen og tar gjerne en prat! Kom og møt opp, det starter kl. 2100. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Jeg kommer. Skal nedover til messen og håper å rekke en tur innom treffet også, bare så synd jeg må kjøre BMW(!) da "hjernen" i merca brant opp i forrige uke....men men Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bakk1 Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Det er bra folk kommer, men feil bil;) hehe, men som sakt, spre ryktet! starter Metrosenter, 2100, Lørenskog, skulle onkel blå falle for stor interesse er det backup plan, men det er bare og følge alle andre;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Hei Da var arbeidsdagen over, gjør meg selv og bilen klar. Kommer nok innom en tur på metrosenter, håper flere møter opp! MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts