Tor Erik Skaug Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Der var jeg i 2009 og 2010 å hentet ny c klasse Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 3 ting. Hvorfor polere en helt ny bil? Hvorfor røde belter, og får man en slik stor nøkkel kun når man henter bilen selv? Quote
Megaoctane Posted October 8, 2014 Author Posted October 8, 2014 Røde belter er vel AMG plus pakke? Kan den store nøkkelen være webasto? Quote
Tor Erik Skaug Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Røde belter er amg pakke pluss ja....å regner med den andre er til webastoen Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Ok Men jeg så ikke dem andre polerte bilene. Var det egentlig nødvendig? Quote
bige Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Ok Men jeg så ikke dem andre polerte bilene. Var det egentlig nødvendig? Ikke polere - forseile lakken Quote
Davor Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Artig å se en sånn video da jeg har opplevd å hente bil der nede selv.Kan ikke tro at det er allerde gått over ett år siden jeg hentet bilen.Herlig følelse. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 9, 2014 Posted October 9, 2014 Ok Men jeg så ikke dem andre polerte bilene. Var det egentlig nødvendig? Ikke polere - forseile lakken Javel. Når disse bilene blir sendt av gårde med transportbiler, så får dem et lag med et slags fett. Vet ikke om dette gjøres i dag, men jeg så bilene var veldig innklinet med noe før. Er denne forseglingen noe i samme gata, eller gjøres det med alle bilene der før utsendelse, bare at denne eieren ville gjøre dette selv? Quote
bige Posted October 9, 2014 Posted October 9, 2014 som "ikke" expert , mener jeg de fleste nå bruker "plast" til og dekke bilene ved transport . Det han utfører på filmen er en forseiling av lakken - ja kan sammen lignes med polering - men skal utføres på "rein" lakk . Regner med spesialistene ut fyller meg mer Har sett på filmen flere ganger -og får veldig lyst til og hente min bil - men det blir i Desember og ønsker ikke og salt legge den nye bilen på de tyske motor veier . Men forstår smilet han har - bare blir stoppet av ørene .................. Quote
Recommended Posts