Jump to content

30 min. film - henter sin nye C klasse på fabrikken

Recommended Posts

Posted

Artig å se en sånn video da jeg har opplevd å hente bil der nede selv.Kan ikke tro at det er allerde gått over ett år siden jeg hentet bilen.Herlig følelse.

Posted

Ok  :) Men jeg så ikke dem andre polerte bilene. Var det egentlig nødvendig?

Ikke polere - forseile lakken

Javel. Når disse bilene blir sendt av gårde med transportbiler, så får dem et lag med et slags fett. Vet ikke om dette gjøres i dag, men jeg så bilene var veldig innklinet med noe før. Er denne forseglingen noe i samme gata, eller gjøres det med alle bilene der før utsendelse, bare at denne eieren ville gjøre dette selv?

Posted

som "ikke" expert , mener jeg de fleste nå bruker "plast" til og dekke bilene ved transport . Det han utfører på filmen er en forseiling av lakken - ja kan sammen lignes med polering - men skal utføres på "rein" lakk . Regner med spesialistene ut fyller meg mer

Har sett på filmen flere ganger -og får veldig lyst til og hente min bil - men det blir i Desember  :axe: og ønsker ikke og salt legge den nye bilen på de tyske motor veier .

Men forstår smilet han har - bare blir stoppet av ørene ..................