kvakkis Posted October 7, 2014 Posted October 7, 2014 Hei, lurer på om noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe begge battriene til en Mercedes 320cdi, 2004 mod st ? Quote
KennethJ Posted October 7, 2014 Posted October 7, 2014 Jeg kjøpte mine hos Sønnak, og hadde da kontantrekvisisjon fra en forhandler.. Ble ikke så verst pris heller. Det er lurt å ha en god rabattavtale å vise til, ellers blir nemlig prisen ganske høy. Quote
kvakkis Posted October 7, 2014 Author Posted October 7, 2014 Ja sjekket litt priser og synes det ble dyrt med ca 2600 for det store og 1600 for det lille Quote
KennethJ Posted October 7, 2014 Posted October 7, 2014 Jeg husker ikke lenger hva jeg betalte, men mener det ble en god del mindre.. Det store batteriet fikk jeg svært gode priser på, det lille var det noe mindre rabatter å hente på. Rabattavtaler er viktig, eksempelvis Amcar-medlemskap gir deg vel mer rabatter på den handelen enn medlemskapet koster vil jeg tro.. Quote
modzona Posted October 11, 2014 Posted October 11, 2014 Hellanor har vi rabatt hos. De selger Varta batterier. Quote
Recommended Posts