Jump to content

Recommended Posts

Guest alexanderst
Posted

Får si det her også, nydelig utført jobb. :)

• 1 month later...
Posted

Som alltid er det bare å bøye seg i støvet for dine jobber ØHN.

Jeg tror jeg skal selge mitt poleringsutstyr og bruke pengene på å sende bilen til deg.

Mye bedre investering :)

• 1 year later...
Posted

Ser du renser skinnsetene som er perforert med settet til swissvax, har tenkt å rense setene på w212'n vår med det samme settet. Spm er som følger: sprayer du leather cleaner rett på setet eller i børsten? Har hørt man ikke skal spraye rett på setet dersom det er perforert :-)

Posted

Ser du renser skinnsetene som er perforert med settet til swissvax, har tenkt å rense setene på w212'n vår med det samme settet. Spm er som følger: sprayer du leather cleaner rett på setet eller i børsten? Har hørt man ikke skal spraye rett på setet dersom det er perforert :-)

Helt riktig tenkt. Ingen vits å dynke rensevæske, uansett fabrikat, rett i hullene i perforeringen. Ofte funker det å ha middel på sidevanger etc uten perforering og la børsten spre produktet utover. Hvis hele setet er perforert har jeg rensemiddel på en liten skumpad og sprer rensemiddel lett i overflaten på setet. Deretter blir det jobbet inn med en børste og tørket av med en ren tørr klut.

I noen tilfeller setter det seg produkt i perforeringshullene. Det er sjelden noe problem med rensevæsken, men skjer tidvis med lærkrem (Leather Milk etc) som påføres til slutt for beskyttelse. Jeg bruker trykk luft for å fjerne slike produktrester i perforeringene.

Posted

nydelig! får lyst til å prøve....

Ingen grunn til å la være. Det er tidkrevende, men også artig når ting ser bra ut.

det kan eg skrive under på. brukte ca 5 timer i dag(søndag. fimilie bil og lite tid til kos med bil)

og det var kun lakkrens og voks. då var og lakken ganske bra i utganspunktet. MEN drømmer om å bruke 20 timer +,,,men famile liv

tilater ikkje det per no. så lenge den holder seg bra så får eg vera fornøyd.