FrodeS Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Bytte av bremsevæske står for tur på E240'n. Hva slags skal brukes? Quote
FrodeS Posted October 5, 2014 Author Posted October 5, 2014 Står ikke det i WIS / ASRA ? Aner ikke. WIS funker ikke på diagnosen min. Quote
Sven Håkon Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Det står på lokket til bremsevæskebeholderen - såvidt jeg husker er det DOT 4+ som gjelder. Quote
FrodeS Posted October 6, 2014 Author Posted October 6, 2014 Det stemmer med DOT4+ , men DOT4+ (eller DOT4 pluss) er egentlig ingen definert standard. Så langt jeg kan lese meg til, er DOT5.1 riktig å bruke (men for all del ikke DOT 5). Quote
Beckern Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Det stemmer med DOT4+ , men DOT4+ (eller DOT4 pluss) er egentlig ingen definert standard. Så langt jeg kan lese meg til, er DOT5.1 riktig å bruke (men for all del ikke DOT 5). Sikker? Leste en post fra simen malerbakken på det andre forumet og det kunne det se ut som MB spesifikt sa fra at 5.1 ikke skal bukes på SBC. Tror jeg ville hørt med ham jeg. Quote
FrodeS Posted October 6, 2014 Author Posted October 6, 2014 Nei, jeg er ikke sikker, men har prøvd å lese meg litt opp på det jeg kan finne. DOT4+ og DOT5.1 er ikke det samme, men ser ut til å gå overens så langt jeg kan skjønne. Quote
Recommended Posts