Guest 1913 Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 eksosanlegget på bilen har rustet i stykker og trenger ett nytt. Vurderer å kjøpe hos ferrita, er det noen her som har erfaringer med dette. prisen var ca 5000kr for dobbelt utløp og ca 5500 for et utløp på hver side. er det noen som vet om det finnes billigere alternativer med samme kvalitet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Mange i denne klubben som har handlet anlegg hos Ferrita, både i Norge og Sverige. Thor-Egil er vel den som har hatt Ferrita anlegg lengst, og han er så vidt jeg vet meget godt fornøyd. Jeg hadde det også på AMGen jeg hadde og jeg var også meget godt fornøyd. Jeg vet ikke om noe billigere med samme kvalitet. Mulig det blir billigere hvis du bygger selv med deler fra Vangbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts