Jump to content

2009 S211 200CDI med Nivåregulering (Ikke Airmatic)

Recommended Posts

Posted

Hei

Familiebilen vår er en 2009 S211,

Jeg har skiftet ut luftbelgene bak med nye, men når jeg skal starte opp igjen bilen etterpå starter ikke luftkompressorn og fyller de igjen.. noen som har vært borti noe lignende?

Posted

Bare for å poengtere det, du har vel ikke lagt belastning på tomme belger? (Altså, ikke satt ned på bakken igjen uten å fylle belgene med litt trykk?)

Hva gjelder kompressoren ville jeg forsøkt å få testet den med Stardiagnose.. Det er medlemmer her som har slikt utstyr, hvis du skriver hvor i landet du holder til tenker jeg det er gode muligheter for å få hjelp.

Posted
Bare for å poengtere det, du har vel ikke lagt belastning på tomme belger? (Altså, ikke satt ned på bakken igjen uten å fylle belgene med litt trykk?)

Hva gjelder kompressoren ville jeg forsøkt å få testet den med Stardiagnose.. Det er medlemmer her som har slikt utstyr, hvis du skriver hvor i landet du holder til tenker jeg det er gode muligheter for å få hjelp.

Hei

Nei bilen henger i løftebukken, men jeg har prøvd å senke den ned til "vanlig" høyde slik det står i instruksjonene til Bilstein som fulgte med demperne.

Kompressoren starter ikke og det står "Fejl" med bilde av bilen og pil opp i instrumentet. 

Jeg bor på Hamar