KrisSob Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 Hei Familiebilen vår er en 2009 S211, Jeg har skiftet ut luftbelgene bak med nye, men når jeg skal starte opp igjen bilen etterpå starter ikke luftkompressorn og fyller de igjen.. noen som har vært borti noe lignende? Quote
KennethJ Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 Bare for å poengtere det, du har vel ikke lagt belastning på tomme belger? (Altså, ikke satt ned på bakken igjen uten å fylle belgene med litt trykk?) Hva gjelder kompressoren ville jeg forsøkt å få testet den med Stardiagnose.. Det er medlemmer her som har slikt utstyr, hvis du skriver hvor i landet du holder til tenker jeg det er gode muligheter for å få hjelp. Quote
KrisSob Posted October 1, 2014 Author Posted October 1, 2014 Bare for å poengtere det, du har vel ikke lagt belastning på tomme belger? (Altså, ikke satt ned på bakken igjen uten å fylle belgene med litt trykk?) Hva gjelder kompressoren ville jeg forsøkt å få testet den med Stardiagnose.. Det er medlemmer her som har slikt utstyr, hvis du skriver hvor i landet du holder til tenker jeg det er gode muligheter for å få hjelp. Hei Nei bilen henger i løftebukken, men jeg har prøvd å senke den ned til "vanlig" høyde slik det står i instruksjonene til Bilstein som fulgte med demperne. Kompressoren starter ikke og det står "Fejl" med bilde av bilen og pil opp i instrumentet. Jeg bor på Hamar Quote
Recommended Posts