Sven Håkon Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 Steve har bestemt seg for å selge E55 AMGen sin i deler, og kan blant annet tilby komplett AMG-kit og interiør. Delene må monteres i Nederland, og eventuell pris, tilgjengelighet og innbytte av egne deler kan tas direkte med ham på epost MBenzNL@gmail.com Komplett AMG-kit i sølv (lakkode 744): AMG-interiør (seter, dørpaneler + nødvendige ledninger, knapper og programmering) med følgende koder: 242 memorysete h. side 275 memorypakke førersete (sete, speil, el. rattstamme med memory) 401 oppvarmede & ventilerte forseter 404 ortopedisk førersete 405 ortopedisk passasjersete 573 ISOFIX Bilen har forøvrig mange andre utstyrskoder som selges separat. Se tråden på det nederlandske forumet for mer info. Quote
Guest alexanderst Posted November 1, 2014 Posted November 1, 2014 Denne bilen så jeg da jeg var innom han i Nederland i sommer. Virkelig flott bil. Hvorfor skal han selge den i deler? Quote
Sven Håkon Posted November 1, 2014 Author Posted November 1, 2014 Denne bilen så jeg da jeg var innom han i Nederland i sommer. Virkelig flott bil. Hvorfor skal han selge den i deler? Nye prioriteringer og prosjekter står for tur Quote
Recommended Posts