Valdresw202 Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Jeg vurdere å kjøpe spreder å sette inn i fjontfangeren på 202'n min. nå idag sitter det noe type led lys der. ville det vært fint med spredere? Quote
Eirik Tømmerås Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Vil du det da. Nå går de fleste motsatt vei og setter inn DRL(som du allerede har) i stedet for spredere Quote
Valdresw202 Posted September 29, 2014 Author Posted September 29, 2014 Synnes kanskje bilen hadde blitt finere med det!?! Også lyser ikke de ledd sakene noe godt. Blir mest pynt på en måte:p Quote
KennethJ Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Synnes kanskje bilen hadde blitt finere med det!?! Også lyser ikke de ledd sakene noe godt. Blir mest pynt på en måte:p Det er jo i praksis sånn med tåpelys/spredere eller hva du vil kalle de også. De lyser opp noen få meter foran bilen, og er jo uansett ikke tillatt å bruke i mørket, da er det nærlys man skal benytte i stedet. I dårlige siktforhold pga tåke kan de brukes, men da skal også hastigheten holdes så lav at man får sikt nok med de, altså max et sted mellom 20 og 30km/t.. Quote
Eirik Tømmerås Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Elelr som jeg har gjort med mine tåpelys, satt i led og bruker de som DLR, eller kjørelys, om man vil Quote
Recommended Posts