Frank O Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Er det noken som har tips på korleis det blir mest vellykka å lage hull i treverket til brytere osv. Det må jo bli bra eller så kan en jo bare bruke det til ved etterpå. Er snakk om treverk i midtkonsoll på en s124. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Dremmel er ett knallbra verktøy.... JEg har brukt det til alt mulig rart... bl.a ved modding av xbox'r, borring på bad, fix av vifter i pc's fix i bil... og når jeg skal ha inn 8" eller 10" i 202's dash så skal den også brukes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Flere MB forhandlere har orginalverktøy for å lage hull i treverket. Da får du et hull som ser helt perfekt ut. Har dog hørt at de som har verktøyet er lite lystne på å bruke det fordi det visstnok er lett å ødelegge treverket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stein Gran Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Hei. Gjør som meg: Dra på skroten og hent et tredeksel med riktig antall hull fra før... Dette koster ikke mange kronene og sparer deg for masse brydderi. Hvis du ødelegger det du har fra før i forsøket må du uansett få tak i et annet..... Dette tar heller ikke så lang tid Lykke til på jakten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank O Posted September 22, 2006 Author Share Posted September 22, 2006 Hei. Gjør som meg: Dra på skroten og hent et tredeksel med riktig antall hull fra før... Dette koster ikke mange kronene og sparer deg for masse brydderi. Hvis du ødelegger det du har fra før i forsøket må du uansett få tak i et annet..... Dette tar heller ikke så lang tid Lykke til på jakten Finn et nøttetreverk til 124 med hull for kjørekomputer så kjøper eg det med en gang!!! Spesiellt viss det ikkje koster mange kronene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Frank: Du glemte å si at det også må være hull til 4xEl-vindu og setevarmere også. Regner med du også sikler litt på webasto etterhvert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank O Posted September 22, 2006 Author Share Posted September 22, 2006 Ja webasto hadde jo ikkje vært så dumt. Da blir det jo nesten ikkje treverk igjen da, hehe. Nå har det seg sånn at dette treverket har eg fått (som i gratis) så da er det jo bare å gjør det beste ut av det før eg begynner å kjøpe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2332 Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Kan jo alltids bestille nytt hos merkeforhandler, med riktig antall hull. Blir litt durt da... 6-8000 bare.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts