Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei jeg har en 91 modell e230 w124 der topplokket nekter å løsne, eksosgrenrøret er av, insugsrøret sitter fast i topplokket men er løsnet fra alle fester, alle kabler og vakuumslanger er av, topplokksboltene er av, kjedet er av, de 3 boltene som holder "kjedelokket" er av. tennpluggene sitter på må de av? er det noe jeg har glemt eller sitter denne toppen bare helt sykt fast?

 

Takknemlig for svar.

Posted

Der var toppen av. Pakkningen så helt fin ut, mye rart olje/dritt i sylinder nr 4 men bortsett fra det så ser jeg ikke noe annet. Det begynte med at det var olje i vannet så tenkte det måtte være toppen. Er det noen som kan fortelle meg hvor mye toppen kan være skjev som mest? Hørt at det finnes en maks grense, pga da kan jeg måle den og se om den er skjev. Takknemlig for svar =D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...