JørgenBergen Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Hei Ser at man nå får kjøpt blåtann dongler på ebay til en overkommelig pris (rundt 500 +/-). Der kan man blant annet lese av og slette feilkoder, i tillegg så tilbyr flere kjørecomputer-data. Noen her inne som har kjøpt en sånn, og evt har gode/dårlige erfaringer? Jeg tenker hovedsakelig på en som kan prate med Iphone(med app fra appstore), for å slippe å dra ned en pc til bilen. Quote
Marevan Posted October 1, 2014 Posted October 1, 2014 Jeg har en til 60kr fra ebay som funker. Mye bedre enn ingenting, sparer til Star. Quote
FredrikE300D Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Hvilke apper funker bra? Jeg har en slik ELM et eller annet BT OBDII leser, har prøvd meg på disse, men får liksom ikke noe ut av det med de fleste apper. Quote
Marevan Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Jeg har Androidtelefon og kjører med blåtann. Jeg har også sett det med wlan som Øystein sier, men mulig at nyeste iPhone klarer blåtann nå? Jeg er fornøyd med tourqe - appen. Den har lest og slettet koder for meg. Quote
mosteen Posted October 3, 2014 Posted October 3, 2014 http://www.mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=66028 Quote
Recommended Posts