Jøran89 Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Ser bra ut dette. Ble det stor forskjell før og etter? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Jaggu, her jobbes det! Blir nok bra dette Quote
Rolf Åge Posted December 30, 2014 Author Posted December 30, 2014 Silent coat er lydisolering.. Heile passaskjer romet vart strippa,støvsuga og vaska.(nesten litt rusa etter vasken:) ) Til saman 8m2 medmatter vart brukt. Mattene er 2mm tjukke, so nesten alle plassar vart dekt. Resultatet er at det går å ha ein vanleg samtale i 80kmt med piggdekk.. Før var det meir som roping:) Mest overaska over lyden i dørene, no er det "mercedes lyd" av dei og ikkje "blekk lyd" Quote
Rolf Åge Posted March 16, 2015 Author Posted March 16, 2015 Fikk gjort litt i helga på denne. Starta med å plukke ned innerskjermar og spyle vekk alt av grus og drit. So er det berre å vente på at det tørkar. I mellomtida plukka eg ut reolane og sideplatene i vareromet. Reingjorde og vaska etter beste evne, for so å sprøyte noxadol 3100 på alle flater som blir dekte av plater. Noxadol 3100 er ein lyddempande/rusthindrande masse. Hjulbuar og golv under kupeen fikk eit godt strøk med sica 6060 som og er ei lydempande/rusthindrande masse. Resultatet er eg nesten fornøgd med Quote
Rolf Åge Posted March 16, 2015 Author Posted March 16, 2015 Kjem seg no:) Til tross for snart 180.000 km og 7 år på veien uten etterbehandling under, ser det meget bra ut:) Eit og anna pungt er der (har sikkert tatt nedpå eit par plassar) Lydmessigt er det stor forskjell no og sån det var.. Men har eit par ting til som skal gjerast før eg er fornøgd.. Quote
Roger H. Posted March 17, 2015 Posted March 17, 2015 Er ikke tam du! Streike kor du styra på... :D Blir jo meget bra dette! Skal du begynne å kjøre egg med den? Quote
Rolf Åge Posted March 17, 2015 Author Posted March 17, 2015 Sannheta er vel at eg er for godt vant med støynivået i S211.. Dit er det eit stykke igjen endå.. Dagens projekt:) Egentlig berre før å sjå korleis det ser ut:) Quote
Rolf Åge Posted March 23, 2015 Author Posted March 23, 2015 Dette hjalp veldigt mot motor støy. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Måtte du fjerne eksisterende lyddemping når du monterte dette? Jeg ser på min, så er det tykk lyddemping over alt. Kan det eventuelt være en forden å fjerne dette først? Jeg tenker på kondens etc. Hvor mye "lufter" denne type matte seg ved å montere den på bart metall? Quote
Rolf Åge Posted March 28, 2015 Author Posted March 28, 2015 Ingen form for lyddemping inni der org. Litt tectyl restar var der. Det tjukke "teppet" du meinar er utanpå mot motor romet. (Dette er friskluft inntaket til kupeen) Dei er nok ganski tette, men issolerar mykje tenperatur. For ordens skyld er alle dreneringane bevart åpne:) Dørene og under dasj har og fått ein omgang med silent coat, kjem seg men oppdaga "nye" plassar det lek inn lyd. Heldigt vis bestilte eg rikeligt med silent coat, so Oppdateringar kjem:) Quote
Guest 1042 Posted March 28, 2015 Posted March 28, 2015 Blir den Vitoen med minst støy i kupeen i Noreg. Quote
Rolf Åge Posted March 29, 2015 Author Posted March 29, 2015 Det veit eg ikkje, men håpar å få det litt stillare en org:) Quote
Recommended Posts