Guest Grunde Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Har fått noen rare ting på min 1989 200: Trekanten for innkoblet ASD begyner å lyse når jeg rygger. Når jeg bremser i fart begynner det å blinke i taket (det røde lyset med sikkerhetsbelte på) når jeg slipper bremsepedalen. Det blinker ca 6 blink. Dersom jeg berører bremsepedalen igjen før det har sluttet å blinke, slutter det å blinke umiddelbart. slipper jeg bremsen igjen starter blinkingen på nytt. Andre som har vært borti dette og ver hva som kan være årsaken? Grunde 1989 200 1990 260E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2332 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 har ikke vert ute for dette selv, men det høres ut som en slags gjoringsfeil eller noe liknende (dårlig kontakt kanskje) Jeg hadde slitte ABS sensorer, da lyste det av og til når jeg ga gass. kanskje det har noen sammenheng med sensorene?? Jeg vet ikke.. :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts