FrodeS Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Det ser ut som dysene mine svetter litt. Det er litt på alle, men et par er enda værre. Det ser ut som det kommer opp ganske høyt oppe. Er det bare å kaste dem og kjøpe nye, eller er det noe som bør strammes / overhales ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefs Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 sjekk returslangene du. Dem blir morkne og kan begynne å lekke etterhvert. Særlig hvis du har vært av med dem må dem byttes etterpå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 sjekk returslangene du. Dem blir morkne og kan begynne å lekke etterhvert. Særlig hvis du har vært av med dem må dem byttes etterpå De har ikke vært av, men det kan kanskje være greit å bytte alle sammen uansett? Dyre greier? Desverre fikk jeg et annet problem i dag, som stiller våte dyser ganske i skyggen :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarlacc Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 You teaser..... Hva da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 You teaser..... Hva da? Vet ikke helt ennå, men det er i beste fall ikke bra. Skal diagnostisere på søndag, så får vi se. Bilen står i hvertfall fram til det. I værste fall får vel jeg også dra en "Frode Larsen" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 I værste fall får vel jeg også dra en "Frode Larsen" What..!!?? hva er det nå du har gjort..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 I værste fall får vel jeg også dra en "Frode Larsen" What..!!?? hva er det nå du har gjort..?? Jeg har bare kjørt, jeg ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 sjekk returslangene du. Dem blir morkne og kan begynne å lekke etterhvert. Særlig hvis du har vært av med dem må dem byttes etterpå De har ikke vært av, men det kan kanskje være greit å bytte alle sammen uansett? Dyre greier? Kjøpes i metervis. Tror til og med de fleste bensinstasjoner har dette. Riv av en som står på og ta med deg, for de finnes i flere dimensjoner. Sist betalte jeg 80 kroner for en meter på esso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts