Sarlacc Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Holdt på å slite meg ihjel i helgen med å skru ut oljefilteret. Hadde ikke nøkkel som passa, og måtte bruke fantasi og slangeklemme for å få det til.. Hva bruker dere for å komme til? Er jp j.vlig trangt neddi der. -Lars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Litt usikker på hvordan det ser ut på din, men er det et lokk som må skrues av? På AMGen jeg hadde kunne man bare løfte opp slangene som lå i veien og enten bruke orginalverktøyet som er et lokk som settes over og som det går en halvtomms skralle på og skru av eller bruke en oljefilter "klo" fra Biltema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarlacc Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 Jepp. Lokk. Originalverktøyet høres ut som beste løsningen. Man kommer bare til ovenfra. Filteret sitter inn mot torpedoveggen på venstre side bak, og innsugsmanifoil og luftrøret som går inn/ned til manifoilen gjør det umulig å komme til på annen måte enn rett ovenfra (med skralle og evt- forlenger.) 'Kloa' fra biltema fikk jeg ikke plass til. No way. Får sjekke med AutoTrio eller Simen hva en originalnøkkel koster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 tror mekonomen har en kopp som skal passe bra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarlacc Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 OK. Høres fornuftig ut. Skal sjekke litt priser, da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts